Samstag, 14. Juni 2014

کیهان: آقای روحانی! انتخاب شما تکریم امام زمان (عج) بود؟!

کیهان و روحانی
کیهان و روح
کیهان خامنه ای امروز (24اردیبهشت) حسن روحانیرا به خاطر ادعای دجالگرانه اش مبنی بر پیوند زدن انتخاب خود با ظهور امام زمان شلاق کش کرد.

آخوند روحانی طی سخنانی در جشنی به مناسبت نیمه شعبان، انتخاب خود را از مصادیق تحقق وعدهٴ الهی و در عداد ظهور امام زمان دانسته و گفته بود: «مهدی جان! از خرداد پارسال ملت ما با دست و زبان توانمندش خرافه ها را زدودند. ملت ما سال گذشته به مولایش و امامش در انتخابات سر فرود آورد و در مقابل خرافه گران از امام عصر عذرخواهی کرد».

کیهان در مطلبی با عنوان «آقای روحانی! انتخاب شما تکریم امام زمان (عج) بود؟!» این ادعای سخیف روحانی و «جمع زدن انتخاب خود با انتظار امام زمان (عج) » را به باد سخره گرفت و نوشت: «بر اساس این سخنان، همه نامزدها غیر از آقای روحانی در خط خرافه و معارضه با امام زمان بوده اند و گویا ایشان برای ریاست جمهوری مبعوث شده اند! آیا خرد چنین استدلالی را می پذیرد که یک نفر انتخاب خود را به سر فرود آوردن مردم در برابر امام زمان تعبیر کند؟! یا بگوید که مردم با این کار از امام عصر عذرخواهی کردند؟!».

کیهان خامنه ای سپس آرای ضعیف روحانی را به رخ او کشیده و نوشت: «آیا آن 49/3 درصد شرکت کنندگان در انتخابات سال گذشته که به نامزد دیگری غیر از آقای روحانی رأی دادند، به زعم آقای روحانی در مقابل امام زمان نافرمانی کردند؟! قطعاً این قبیل حرفها از سوی دیگران با هو کردن مدعیان خرد و تدبیر و اعتدال روبه رو می شد. و شبیه همین خودشگفتی ها بود که عاقبت کار احمدی نژاد را خراب کرد».

این یقه چاک دادن کیهان خامنه ای برای یک فقره از دجالگریهای روحانی، خود یک دجالگری دیگر است، چرا که این قبیل دجالگریها و نسبت دادن جنایتها و خیانتهای رژیم سراپا فساد آخوندی به اسلام و پیامبر و قرآن و نامیدن دژخیمان وزارت اطلاعات به عنوان «سربازان امام زمان» شیوه ثابت و رایج رژیم خمینی و جانشینان او از روز اول تا کنون بوده است.
http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen