Donnerstag, 12. Juni 2014

پيامهاي شهرداران فرانسوي در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران در ويلپنت پاريس

پيامهاي شهرداران فرانسوي در آستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران در ويلپنت پاريس

 تاریخ ایجاد در 20 خرداد 1393
سناتور برنار فورنيه، عضو مجلس سناي فرانسه
سلام
من برنار فورنيه، سناتور فرانسوي از گروه UMP هستم. مي خواهم به مردم ايران بگويم چقدر همراه مبارزه اي هستم كه در اينجا ايرانيان تبعيدي عليه قدرت حاكم در ايران به پيش مي برند، قدرتي كه متاسفانه به حاكميت خود با صدها كشته ادامه مي دهد، چيزي كه غرب از آن بي خبر است. بعنوان يك رهرو سنت گليسم UMP، همان سياستي كه شامل تحسين مبارزه ژنرال دوگل براي آزادي بود، همان سنتي كه الهام بخش مقاومت ما در هفتاد سال پيش محسوب مي شود، بايد بگويم چقدر مبارزه ايرانياني كه با شهامت و اراده مصمم به پيش برده مي شود برايم قابل فهم است، مبارزه اي بمنظور دور كردن تدريجي اين رژيم ضد دمكراتيك و بدنام از كشور زيبايي كه ايران نام دارد.
در عين حال بايد به برگزاركنندگان گردهم آيي 27 ژوئن در پاريس در فرانسه درود فرستاد. اين افتخاري براي كشورماست كه ميزبان چنين گردهم آيي باشد كه در موفقيت آن، مانند گردهم آيي سال گذشته، شك ندارم، اقدامي اميد بخش براي ايرانياني كه در كشورشان زير يوغ ديكتاتوري روزگار بسر مي برند.

استفان گاتينيون-شهردار سوران فرانسه
من استفان گاتينيون هستم، شهردار سوران و عضو شوراي منطقه ايل دو فرانس. من همراه ساير منتخبين سوران، در گردهمايي بزرگ مقاومت ايران حاضر خواهم بود، روز 27 ژوئن در ويلپنت ، براي اعلام حمايت از برقراري دمكراسي و آزادي در ايران ، براي اينكه اين كشور عظيم با تاريخ درخشانش بتواند به دمكراسي دست يابد  و آحاد افراد ملت ايران بتوانند حياتي آزاد مانند شهروندان ساير كشورهاي آزاد در سراسر جهان را تجربه كنند. بدين ترتيب من نيز مانند شما، و اميدوارم كه به تعداد زياد حاضر شويد، روز 27 ژوئن در ويلپنت خواهم بود.

آرمان ژاكمن-شهردار موسي له ويو فرانسه
سلام بر همه
من آرمان ژاكمن هستم، شهردار موسي له ويو... كه مدتهاست  با فعاليت شما آشنا و با تمامي قلبم در كنار مردم ايران هستم، مردمي كه برايشان پايمردي و دستيابي به تمامي خواسته هايشان را آرزو مي كنم ، و در راس آن اينكه اين نظام وحشي هر چه سريع تر و در تماميت آن از صحنه محو شود...
البته من 27 ژوئن در ويلپنت در كنار شما خواهم بود، سال گذشته هم من آنجا بودم و امسال نيز در كمال ميل حاضر خواهم بود.

ژرارد بوژه - معاون شهردار شهر لوپن فرانسه
من اخيرا در شهر لوپن انتخاب شده ام، و قويا از مردم ايران در راه نيل به دمكراسي حمايت مي كنم. ما همواره در كنار مردمي هستيم كه براي دمكراسي مبارزه مي كنند، اين امروز تنها خواسته ماست. و بعنوان منتخب به شما اطمينان مي دهم كه ما همواره در كنار شما خواهيم بود. وعده ما روز 27 ژوئن... در ويلپنت براي حمايت از مردم ايران.
خرداد 93
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen