Freitag, 13. Juni 2014

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر رژیم: روزانه ۸ معتاد جوان در ایران می میرند

دستگیری معتادان - آرشیو
دستگیری معتادان - آرشیو
معاون اداری، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر رژیم آخوندی، از اعتیاد به مواد مخدر تحت عنوان زلزله خاموش یاد کرد و گفت: هر سه ساعت یک جوان جان خود را بر اثر اعتیاد به مواد مخدر از دست می دهد و این آمار در یک شبانه روز به هشت نفر می رسد. متأسفانه این افراد در سنین جوانی قرار داشته و جمعیت فعال ما هستند. 

خبرگزاری حکومتی ایسنا به نقل از این کارگزار رژیم به نام مجید حسینی، اعتیاد و مسائل مواد مخدر و روانگردانها را «بحران چهارم در ایران» نامید و گفت: ”امروز مسائل مربوط به مواد مخدر پس از تصادفات و بیماریهای قلبی در رده چهارم مرگ و میر قرار دارد. بیش از 50 درصد زندانیان ما به علت مسائل مربوط به مواد مخدر در زندان به سر می برند، همچنین عامل 50 درصد طلاق ها نیز مواد مخدر است“. 

این کارگزار رژیم از میزان امحاء مواد مخدر طی امسال و افزایش آن نسبت به سال گذشته به عنوان پیشرفت و دستاورد رژیم یاد کرده و گفت: امسال نزدیک به 100تن مواد مخدر در این یک هفته امحا خواهد شد. نزدیک 50تن از این مواد مخدر در تهران و مابقی در 20 استان دیگر امحا می شوند. سال گذشته 15 استان به این امر مبادرت ورزیدند اما امسال این عدد به 21 استان افزایش یافته است.
http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen