Sonntag, 29. Juni 2014

گردهمايي عظيم ايرانيان و حاميان مقاومت از 69 كشور جهان در پاريس - ويلپنت





سخنراني مريم رجوي در باره بحران عراق، دخالتها و تاثيرات بر رژيم ايران، كارنامه يكساله روحاني و چالشهاي مذاكرات اتمي
•    600 پارلمانتر و شخصيت تراز اول سياسي از 5 قاره جهان براي شركت در اين گردهمايي به پاريس آمده اند
 سخنران ويژه اين برنامه مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران است. بيش از 600 شخصيت سياسي ، قانونگزار، حقوقدان، با تمايلات مختلف سياسي ش از اقصي نقاط جهان براي شركت در اين گردهمايي و همبستگي با مقاومت ايران وارد پاريس شده اند.
مريم رجوي، در اين گردهمايي در باره بحران عراق، دخالتهاي رژيم ملايان تأثير استراتژيك آن بر روند تحولات در ايران ، تحولات سوريه، همچنين آينده رژيم آخوندي صحبت خواهد كرد. خانم رجوي همراه با شخصيتهاي حاضر به راه حل برون رفت از بحران كنوني عراق خواهد پرداخت.
در اين ميتينگ كه يكسال بعد از روي كار آمدن آخوند روحاني، رئيس جمهور رژيم آخوندي برگزار مي شود، خانم رجوي به ارزيابي كارنامه او و تحقق وعده هايش در زمينه هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي به ويژه روند فاجعه بار سركوب سراسري و اعدام در داخل ايران و تداوم جنگ افروزيهاي رژيم در منطقه خواهد پرداخت.
در آستانه ضرب الاجل توافقنامه اتمي، رجوي همچنين چالشهاي در پيش رو در مذاكرات 5+1 با رژيم ايران بر سر مهار پروژه اتمي ملايان، و بن بست رژيم آخوندي به راه كار نهايي براي جلوگيري از دسترسي رژيم به بمب را مورد بررسي قرار خواهد داد.
دهها تن از شخصيتهاي تراز اول سياسي همچنين سخنرانان ويژه يي از سوريه در اين گردهمايي به نمايندگي از سوي هيأتهاي بزرگ شركت كننده سخنراني خواهند كرد. شماري از شخصيتهاي برجسته بين المللي نيز با ارسال پيام با اين گردهمايي اعلام همبستگي كرده اند.
نمايندگان جوامع و انجمنهاي ايرانيان از جمله جوانان به نمايندگي از سوي بيش از 300 انجمن و جامعه در اين گردهمايي سخن خواهند گفت.
خاطره شهيدان راه آزادي ايران دراين برنامه گرامي داشته خواهد شد. پيام زندانيان سياسي از زندانهاي رژيم ملايان در حمايت از مقاومت ايران قرائت خواهد شد.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
6تير1393 (27ژوئن2014)
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen