Donnerstag, 19. Juni 2014

کیهان: آمریکا نه حاضر به لغو تحریمهاست و نه پذیرش غنی سازی

کیهان
کیهان
روزنامه کیهان (پنجشنبه 29خرداد) طی مطلبی تحت عنوان «برنامه آمریکا در وین تکرار سرهم بندی ژنو» نوشت: «مذاکرات وین در حالی در جریان است که قرائن نشان می دهد مقامات آمریکایی نه حاضر به لغو تحریمها و نه پذیرش غنی سازی در سطح نیازهای ایران هستند». 
کیهان که در حال حاضر به تریبون دلواپسان و مخالفان توافق هسته یی تبدیل شده، می نویسد: «در توافق موقت ژنو با وجود توقف غنی سازی در فردو و اکسید و رقیق کردن تمام ذخایر 20 درصد ایران، تعهد غرب برای آزاد کردن 4 و دو دهم میلیارد دلار از درآمدهای بلوکه شده ایران با سنگ اندازی غرب مواجه شد به نحوی که اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور اعلام کرد بیش از نیمی از مبلغ مذکور در دسترس ایران قرار نگرفته است». 
کیهان می افزاید: «در همین حال جک لو وزیر خزانه داری آمریکا می گوید کاهش محدود تحریمهای ایران از سوی آمریکا برای بهبود و تقویت مذاکرات هسته ای، رژیم سخت تحریمها را تحت تأثیر قرار نداده است».. 
کیهان به نقل از یک مقام آمریکایی که اظهاراتش در واشینگتن پست چاپ شده، افزود: «ما هرگز شاهد شکاف یا از هم پاشیدگی رژیم تحریمها نیستیم و به جای آن شاهد تلاشهایی برای نظم بخشی و انسجام بیشتر تحریمهای موجود هستیم».

http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen