Donnerstag, 12. Juni 2014

بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد فراخوان به شرکت در گردهمایی بزرگ ایرانیان


بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد
بیانیه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد


کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد به شرکت درگردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس فراخوان داد: 
ما شاهد آن هستیم که سرکوب مردم ایران به ویژه طی 10ماه اخیر و بعد از روی کارآمدن روحانی رئیس جمهور رژیم ملاها تشدید شده به نحوی که تعداد اعدامها بیش از 700 مورد گزارش شده است. ما همچنین شاهد آن هستیم که رژیم ایران به دخالتهای تروریستی اش در عراق و به طور خاص علیه مجاهدین خلق ساکن کمپ لیبرتی ادامه می دهد و با تمام قوا از دیکتاتور سوریه در کشتار و آواره ساختن مردم سوریه حمایت می کند. در چنین شرایطی نمایندگان اقشار مختلف مردم ایران در بزرگترین گردهمایی خود در خارج میهن طرح و برنامه خود را برای ایرانی آزاد و دموکراتیک اعلام می کنند. 

جوامع ایرانی برای آزادی و دموکراسی به رهبری خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در 27ژوئن جاری در پاریس گردهمایی بزرگ سالانه خودش را برگزار می کند. 

ما – کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد – همراه با بسیاری از نمایندگان مردم آلمان پشتیبانی خود را از اهداف گردهمایی جوامع ایران برای دموکراسی و آزادی در ایران و تأمین حفاظت ساکنان کمپ لیبرتی اعلام می کنیم و برای شرکت هر چه گسترده تر در این تجمع بزرگ فراخوان می دهیم. 

اتو برنهارد، عضو هیأت رئیسه بنیاد کنراد آد نائر 
در 27ژوئن امسال گردهمایی بزرگ اپوزیسیون ایران که یک سنت شده، در پاریس برگزار می شود. هر ساله دهها هزار نفر به پاریس می آیند و من امیدوارم که امسال تعداد باز هم بیشتری بیایند. 
... خیلی ها در آلمان و در تمام دنیا بر این تصور بودند. که وضعیت در ایران بهتر شود. متأسفانه این طور نشد، بعکس مذاکرات برای جلوگیری از ساختن بمب اتم تا کنون موفق نبوده است. همه شواهد نشان می دهد که رئیس جمهور جدید رژیم نیز در پی به دست آوردن بمب اتمی است... از زمان روی کارآمدن رئیس جمهور جدید تعداد اعدامهایی که در ایران به مورد اجرا گذاشته شده نه تنها کمتر نشده. بلکه افزایش یافته... همین چند روز پیش یک عضو اپوزوسیون (غلامرضا خسروی) که یک رهبر جنبش کارگری و یک کار گر متخصص بود، اعدام شد در حالیکه او هرگز در هیچ عملیات نظامی شرکت نکرده بود. این اعدام به رغم همه تلاشهایی که در سطح جهانی برای متوقف کردن آن صورت گرفت، انجام شد... دوران ملاها در ایران رو به پایان است. این به نفع مردم ایران و به نفع صلح در جهان است. 

اندی یآوخ، عضو هیأت رئیسه مجلس برلین از حزب سوسیال دموکرات 
دوستان عزیز در مقاومت ایران در تمام دنیا، به همه شما صمیمانه از برلین درود می فرستم. 
یک سال قبل دنیا خیلی امیدوار بود که بعد از انتخابات در ایران، چیزی تغییر کند ولی رژیم روحانی و ملاها هم چنان ترور را ادامه می دهند هم چنان که تا به حال بوده است. برای همه روشن ولی دنیا باید بداند که با این رژیم و دموکراتیزه کردن و تغییر در آینده، موفق نخواهد بود. بیش از 800 اعدام تنها در سال گذشته نشان می دهد که دموکراتیزه کردن واقعی را (این رژیم) نمی خواهد. ما همه در بیست هفتم ژوئن همدیگر را در پاریس ملاقات می کنیم. ما سیاستمداران آلمانی از این جا با یک هیأت بزرگ همراه سیاستمداران مشهور... در آنجا خواهیم بود. من خوشحال هستم که همدیگر را می بینیم و با هم صحبت می کنیم که چگونه به مردم ایران و قبل از همه دوستانمان در کمپ لیبرتی، کمک کنیم و مطمئن هستم که ما با هم یک ایران آزاد را تجربه خواهیم کرد. متشکرم.
http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen