Sonntag, 8. Juni 2014

بيانيه اكثريت پارلمان اردن درآستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران درپاريس

بيانيه اكثريت پارلمان اردن درآستانه گردهمايي بزرگ مقاومت ايران درپاريس

 تاریخ ایجاد در 17 خرداد 1393
حمايت از مقاومت ايران و برنامه خانم مريم رجوي براي دستيابي به آزادي و دموكراسي در ايران
رژيم ايران همزمان با سركوب فزاينده در داخل كشور، حدود 3000 تن ساكنان ليبرتي را از طريق دولت عراق تحت شديدترين اقدامات سركوبگرانه قرار داده ...
درحاليكه در سال 2013، ليبرتي 4 بار هدف حملات موشكي قرار گرفته، دولت عراق بر جلوگيري از تامين حداقل اقدامات و تدابير امنيتي براي حفاظت اين پناهندگان اصرار مي‌ورزد.
با توجه به نكات فوق، ما امضا كنندگان بر اين موارد تأكيد ميكنيم:
-ما به شدت تمامي انواع قتل و محاصره ظالمانه و محروم كردن ساكنان ليبرتي از حقوق انساني را محكوم مي كنيم و از دولت عراق خواهان لغو محاصره ليبرتي به ويژه محاصره پزشكي و پايان دادن به نقض حقوق پناهندگان هستيم.
-آمريكا و ملل متحد بايد دولت عراق را به آزادي 7 گروگان اشرفي كه افراد حفاظت شده هستند و تامين الزامات حداقل حفاظتي در ليبرتي وادار كنند و يك تيم ناظر ملل متحد بطور 24 ساعته در داخل ليبرتي مستقر سازند دولت آمريكا و سازمان ملل متحد بايد امنيت و سلامت و رسيدگي شايسته را براي ساكنان ليبرتي تا زمانيكه در عراق هستند تضمين كنند.
-پرونده قتل عام ضد بشري روز اول سپتامبر 2013 دراشرف، بايد به دادگاه جنايي بين‌المللي براي انجام تحقيقات مستقل و پيگرد مسئولين اين جنايت ارجاع شود.
-ما از سازمان ملل متحد و دولت آمريكا خواستار عمل به تعهداتشان در رابطه با امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي و وادارساخن دولت عراق به انجام همه امور لازم براي تحقق اين هدف هستيم.
-ما حمايتمان از مقاومت ايران و برنامه خانم مريم رجوي براي دستيابي به آزادي و دمكراسي در ايران را مورد تأكيد قرار ميدهيم.
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen