Sonntag, 8. Juni 2014


محمد الحاج نماینده پارلمان اردن
محمد الحاج نماینده پارلم
دکتر محمد الحاج، نماینده پارلمان اردن:
این گردهمایی سالانه که در آن 100هزار نفر از ایرانیان از جاهای مختلف دنیا، و به طور خاص در اروپا شرکت می کنند. این دلیل آشکاری بر این حقیقت است که مردم ایران از دست این رژیم و شیوه اداره کشور خشمگین هستند. و همچنین این گردهمایی سالانه به مردم ایران پیام می دهد که سازمان مجاهدین هم چنان قدرتمند است و دارای پایگاه مردمی در ایران است و مورد تأیید مردم ایران و شهروندان ایرانی در نقاط مختلف دنیاست، همچنین در این گردهمایی تعدادی از شخصیتهای سیاسی و دیپلوماتیک و اصحاب رسانه و نمایندگان پارلمانها از همه جای دنیا شرکت می کنند. از غرب گرفته تا شرق، همه در این گردهمایی شرکت می کنند تا از آنچه در ایران می گذرد و دردها و رنجهای مردم ایران اطلاع پیدا کنند، این اشخاص در رسانه ها و در سطح دیپلوماسی جهانی تاثیرگذار هستند، و حضور آنها در چنین گردهمایی بزرگی، بسیار اهمیت دارد. و امسال شاید بتوان گفت که این گردهمایی از مهمترین گردهمایی هاست به این دلیل که رژیم ایران دچار ضعف و شکنندگی است و در مقابل اراده و مخالفت مردم ایران با سیاستهایش لرزان است. و همچنین پیامی که خانم مریم رجوی به جهان می دهد که یک راه حل سوم وجود دارد برای برخورد با موضوع ایران.
این گردهمایی اولین گردهمایی بعد از سرکار آمدن روحانی می باشد زیرا رژیم آخوندی حاکم بر ایران تلاش می کند به جهان به طور خاص به غرب این پیام را بدهد که ایران سیاست تند و خشونت آمیز را تغییر داده است سیاستی که قبل از آن احمدی نژاد پی می گرفت و روحانی با لبخندش و با دیپلماسی اش تلاش می کند به جهان این طور نشان بدهد که ایران آماده تفاهم و گفتگو و رسیدن به راه حل هاست، خواه در زمینه برنامه اتمیش و یا در زمینه سیاست حقوق بشر و آزادیها.
این گردهمایی در زمانی برگزار می شود تا افشا کند که سیاست روحانی در حقیقت فرقی با احمدی نژاد ندارد و هر کدام از آنها با همان شیوه و روش عمل می کنند، و در عمل هیچ فرقی با هم ندارند. بنابراین این گردهمایی برگزار می شود تا بگوید خلق ایران هم چنان مقاومت ایران و مجاهدین خلق را تأیید می کنند چه در زمان احمدی نژاد باشد یا در زمان روحانی.
در واقع ما در پارلمان اردن حمایت همدردی زیادی با مجاهدین خلق کردیم به طور خاص در موضوع اشرف و لیبرتی، و آنچه که مجاهدین به طور روزانه از دردها و رنجهای بسیار، در آنجا متحمل می شوند و اکنون در کمپ لیبرتی به سر می برند که اصلاً جای زندگی مناسب و شایسته نیست، و به دبیرکل سازمان ملل پیام دادیم و فراخوان دادیم برای دخالت و سرعت بخشیدن به دخالت تا جلوی ظلمی که بر آنها واقع می شود را بگیرد، پناهندگانی که حفاظت و حمایت از آنها بر اساس کنوانسیون چهارم ژنو واجب است.
اکثریت پارلمان اردن این بیانیه را امضاء کردند و این خواسته ها را تأیید کردند که خواهان یک برخورد منصفانه با آنها و برداشتن ظلم از آنها شدند و حمله به قرارگاهشان و کشتار تعداد زیادی از آنها را محکوم کردیم و ربودن 7تن که هم چنان در عراق گروگان هستند و خواستار آزادی آنها شدیم.
ما نمی پذیریم به انسانی در این قرن این گونه ظلم شود اینها جنایت است و ما در پارلمان اردن ضدتجاوز علیه انسان هستیم و بدین شکل اعتراض خود را بیان کردیم. در برابر استمرار شنیع ترین اعمال وحشیانه در حمله به شهروندان غیرنظامی دارای امنیت، در حالی که هیچ سلاح و وسیله ای برای مقاومت کردن ندارند. ولی با این وجود به آنها حمله می شود و مورد کشتار و آدم ربایی قرار می گیرند این دلیل اصلی حمایت و همدردی ما در پارلمان اردن با سازمانمجاهدین خلق ایران است.
همچنین از خدا می خواهم شهید خسروی را رحمت کند و او را در بهشت با پیامبران و صدیقین و شهدا و صالحین محشور کند.
ما به شدت این عمل زبونانه را محکوم می کنیم.
تبریک می گویم به خانواده اش که شهیدی را در راه خدا تقدیم کردند و لعنت و ننگ بر آن جنایتکارانی که دست به اعدام یک انسانی زدند که هیچ جرمی مرتکب نشده بود و تنها جرم او دفاع از آزادی و یک انسان آزادیخواه بود.
این (اعدام) نشان دهنده ترس و وحشت این رژیم از این سازمان است و این نشانه میزان تأثیر مجاهدین خلق در بین مردم ایران است، بنابراین همه خشونتی که علیه این سازمان و مجاهدین آن انجام می دهند، می خواهند به مردم ایران بگویند هر کس از این سازمان هواداری کند این سرنوشت اوست، ولی در حقیقت این فکر باطلی است برعکس مردم اظهار همدردی خود را نشان داده و فراتر از هر مانعی پا جلو می گذارند برای کسانی که جان خود را فدا می کنند و خونشان در راه آزادی جاری می شود برای آزادی.
خون برادرمان خسروی هم چون لعنتی ابدی بر تمام کسانی که خون او را ریختند باقی خواهد ماند و حفاظی خواهد بود برای مردم ایران تا برای به دست آوردن آزادیشان علیه سیستم های سرکوب و استبداد برخیزند.

http://www.mojahedin.org/news/139326/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen