Dienstag, 17. Juni 2014

نظرات و دیدگاه ها رضا اوليا:

رضا اوليا: با اعتراض به اعدامهاي جنايتكارانة زندانيان سياسي توطئه جلادان را در هم بشكنيم

 تاریخ ایجاد در 27 خرداد 1393
اعدام مجاهد قهرمان غلامرضا خسروي بارديگر اعتراضهاي گستردة مردم ايران را، در داخل و خارج كشور، برانگيخت. اين اعدام جنايتكارانه بار ديگر اثبات كرد كه رژيم آخوندي با درندگي تمام در برابر موج دموكراسي خواهي مردم ايران ايستاده است و پاسخ هر مقاومتي را با دار و داغ و شكنجه و اعدام مي دهد والبته اين چيزي جز ضعف سران جنايتكار آخوندي را اثبات نمي كند.
مقاومت شجاعانة غلامرضا خسروي در برابر تمام شكنجه ها و ضرب وشتم ها آنهم در شرايط سخت زندان، نشانگر عزم راسخ مردم ايران براي كسب آزادي و سرنگوني تمام عيار اين رژيم فاشيستي است. واقعيت اين است كه براثر فساد، غارت وچپاول و دزدي و سركوبي كه آخوندها بر مردم ايران تحميل كرده اند هيچ راهي جز مقاومت با تمام قوا و گسترش هرچه بيشتر اعتراضات باقي نمانده است. غلامرضا خسروي به عنوان يك زنداني سياسي مقاوم و پيشتاز بيش از 12سال زندان و شكنجه را تحمل كرد و ذره اي در برابر جلادان كوتاه نيامد تا اثبات كند كه فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران هيچ گونه مشروعيتي ندارد و وظيفة همة آزاديخواهان است تا در برابر شيادي هاي آخوندهاي خونريز به وظايف انقلابي خود قيام كنند. خسروي يك انقلابي تمام عيار بود و به وظيفه خود در برابر مردم ايران عمل كرد و با فروتني همة انقلابيون بزرگ خود را «سرباز كوچك مردم ايران» ناميد.
من دراين نوشته بخصوص ميخواهم براين نكته تإكيد كنم كه شهادت مظلومانه اين فرزند دلير خلق بار ديگر ما ايرانيان خارج ازكشور بخصوص روشنفكران را متوجه مسئوليت بزرگي كه در برابر هم ميهنان تحت ستممان داريم ميكند. وقتي غلامرضا در سخت ترين شرايط اين چنين شجاعانه درمقابل دژخيمان آخوندي ميايستد واز حق مردم ايران براي آزاد زيستن دفاع ميكند ، ما كه در خارج ايران، درشرايطي هستيم كه ميتوانيم از مزاياي جوامع متمدن استفاده كنيم، لازم است همواره به درد و رنج مردممان توجه كرده و خود را در آن سهيم بدانيم و بعد با هر شيوه و طريق و امكان مناسبي كه در اختيار داريم عليه بيداد و ظلمي كه برمردم ايران روا شده است دست به مبارزه و اعتراض بزنيم.
ما در خارج بايد صداي مردم تحت ستم ايران باشيم و فرياد خود را عليه كشتار وشكنجه و اعدام قهرمانان مردم ايران كه در سياه چالهاي رژيم آخوندي اسيرند بلند كنيم. بخصوص بايد برعليه ظلم وستم وحشيانه اي كه عليه زنان ميهنمان اعمال ميشود خروشيد. تاريخ انقلاب در كشورهاي مختلف نشان داده است كه پيروزي را در سيني هاي طلايي به هيچ خلقي تقديم نمي كنند. براي پيروزي بايد زحمت كشيد و خسته نشد. بايد فداكاري كرد و تا آنجا كه ممكن است پايداري كرد. بايد همانطور كه غلامرضاي قهرمان نشان داد نسبت به دشمنان مردم، همواره افشاگر و معترض باشيم.
من به عنوان يك هنرمند و يك روشنفكر تبعيدي از كليه روشنفكران مي خواهم صداي اعتراض خود را در كليه كشورها ودر همه جوامع و سازمانهاي حقوقي و مردمي بلند كنند. عليه سياست كثيف مماشات با جانيان حاكم بر ايران  كه توسط مدافعان خارجي وداخلي آخوندها تبليغ مي شود دست به افشاگري بزنند و بخصوص لابي هاي رنگارنگ آخوندها را در هر شكل و لباسي كه هستند رسوا نمايند. به ياد داشته باشيم كه جنايتكاران با سكوت ما است كه قادر مي شوند خون مبارزين وانقلابيون را بريزند بدون اينكه بهايش را بپردازند و به ياد داشته باشيم كه تاريخ هرگز ما را نخواهند بخشيد كه در برابر ريختن خون زندانيان شريف سياسي ميهنمان عكس العملي نداشته باشيم. من با تجربه ساليان مبارزه در خارج كشور يقين دارم كه هم ميهنان تبعيدي مان داراي ظرفيت بسياري براي افشاي جنايات آخوندها و رو كردن دست آنها درهمه مجامع در خارج كشور دارند. بايد عرصه را بر اين رژيم جاني در خارج از ايران تنگ كرد. بايد توطئه هاي پنهانش را افشاء كرد ومراكز توطئه وجاسوسي اش را در داخل وخارج به همه نيروهاي مترقي معرفي كرد. بايد چهره شيطاني اين رژيم را به همه دنيا نشان داد تا دولتهايي كه به خاطر منافع اقتصادي اش به آن نزديك ميشود افشا شوند وهمه بدانند كه چطور با اين كارشان درسركوب مردم ايران سهيم اند. بايد رابطه هاي رژيم جنايتكار حاكم بر ايران را با انحصارهاي جهاني وبازارهاي تسليحاتي را برملا ساخت، عوامل و مزدورانش را در كشورهاي مختلف شناسائي و به همه معرفي كرد. همه اين كار ها وبسياري كارهاي ديگر عليه آخوندهاي جاني عملي ودردسترس است، تنها بايد به نيروي خود ايمان داشته باشيم و بدانيم فاشيسم حاكم هرمقدار هم كه داراي امكانات باشد در برابر عزم استوار مردم ايران كه همچون غلامرضا خسروي در حقانيت و مشروعيت مبارزه مردم عليه استبداد و اختناق ترديد نداشت در هم خواهد شكست و پيروزي از آن انقلابيون و روشنفكران متعهد و مبارز و مردم قهرمان ما است.
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen