Mittwoch, 16. Juli 2014

پيشرفت هاي انقلابيون عشاير و تحولات عراق

پيشرفت هاي انقلابيون عشاير و تحولات عراق

 تاریخ ایجاد در 25 تیر 1393
تلويزيون التغيير گزارش داد انقلابيون عراق در ورودي تكريت يك تانك و چهار خودرو نظاميان مالكي را منهدم كردند. شوراي نظامي صلاح الدين اعلام كرد: نيرويي كه به سمت تكريت پيشروي مي كرد مجبور به  عقب نشيني شد.  همزمان،  انقلابيون مركز لشكر چهارم بين تكريت و العوجه را به كنترل خود درآوردند.
همچنين به گزارش تلويزيون الرافدين ، در بغداد ، انقلابيون مركز تيپ6 در منطقه سبع البور را با موشك مورد هدف قرار دادند. هم‌چنين انقلابيون يك ستون از نظاميان مالكي را  در خيابان سده در منطقه الباوي در مدائن مورد هدف قرار دادند.
در استان الانبار انقلابيون همزمان با گسترش كنترل خود بر مراكز مختلف شوراي بيداري، محاصره مركز تيپ8 نظاميان مالكي را ادامه دادند. انقلابيون عشاير هم‌چنين در اتوبان بين‌المللي در نزديكي فرماندهي الانبار در شمال الرمادي گسترش يافتند. در ديالي انقلابيون توانستند بر مناطق جديدي در بخش مقداديه مسلط شوند.  همچنين بعد از نبردهاي سنگين، نظاميان مالكي  از روستاي هارونيه و سد حمرين عقب نشيني كردند.
به گفته تلويزيون التغيير شوراي نظامي صلاح‌الدين اعلام كرد   حمله نظاميان مالكي  تقويت شده با شبه نظاميان درضلوعيه را دفع كرده است

دكتر اياد علاوي   رئيس فراكسيون الوطنيه در مصاحبه با تلويزيون الجزيره   تأكيد كرد : بسياري از كارها در عراق توسط رژيم ايران اداره مي شود و به‌طور مشخص توسط شخصي به نام قاسم سليماني انجام مي گيرد.
علاوي در پاسخ به ا ين سؤال كه چه  كسي مسؤل   شكست سياسي درعراق است؟  گفت: ما ترديدي در آوردن اسامي نداريم ايالات متحده و رژيم ايران و كسانيكه پروژه سياست طايفي را در عراق بنا نهادند مسئول هستند.
اياد علاوي در پايان اشتباهات آمريكا درعراق را بر شمرد و از جمله گفت: حتي همين اخيراً نيز آنها مستمراً مي گويند داعش، داعش، داعش، تروريسم. طبعاً داعش جزئي از تروريسم و امتداد القاعده است. اما جنبش توده اي هم وجود دارد، جنبش مردمي، جنبش عشايري، نظاميان، غير نظاميان و ديگران و تظاهرات مسالمت‌آميز كه تماماً در كادر قانون اساسي است. آمريكايي آنها را داعش و افراد مسلح و غيره مي نامند بدون توجه به واقعيتهايي كه روي زمين وجود دارند، توجه كنند كه آنها مردم شريف عراقي هستند كه با ما در مبارزه با القاعده شريك شدند.
 به گزارش تلويزيون الحره عراق دكتر طه حمدون سخنگوي جنبش در 6استان به پاخاسته  عراق درباره دخالت رژيم ايران و سوريه در عراق گفت:  دخالت سوريه در زمينه هوايي است و رژيم ايران هم خلبانان هواپيماها را مي فرستد و هم  نيروهايي روي زمين دارند كه مديريت صحنه را به عهده‌دارند،  از جمله  در سامرا و شمال ان يعني سمت تكريت  و هم‌چنين در ديالي، 

وي افزود:  بنظرم رژيم  ايران مي خواهد اين دخالت را براي همه جهان نشان دهد چرا كه خبر مرگ خلبان اول و دوم و سوم خود  را اعلام كرد در حالي‌كه مي توانست در تبليغات آنرا مخفي كند ولي به دليل اين‌كه مي خواهد بگويد به شكلي قوي در درگيريها حضور دارد و از مالكي و سياستش حمايت مي كند اين اخبار را علني مي‌كند.
 تلويزيون التغيير به نقل از روزنامه عُكّاظ عربستان فاش ساخت كه افسران سپاه پاسداران رژيم ايران در بازجويي، شكنجه و اعدام زندانيان عراقي نقش و نظارت دارند.  اين منبع نوشت: افسران سپاه پاسداران رژيم ايران روي اعدام زندانيان عراقي نظارت مي كنند …
اين منابع افزود: همه مي دانند بازجوهاي رژيم ايران در زندانهايي كه تحت كنترل شبه نظاميان مالكي است حضور دارند  و رژيم ايران  در همه جنايتهايي كه در عراق اتفاق مي افتد دست دارد و اين جنايتها   زير نظارت و عمل اين افسران سپاه پاسداران رژيم ايران انجام مي شود .
رسانه ها24تير93
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen