Freitag, 4. Juli 2014

كنفرانس همبستگي با مردم سوريه و عراق با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت

كنفرانس همبستگي با مردم سوريه و عراق با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت

 تاریخ ایجاد در 09 تیر 1393
در مراسمي به مناسبت شروع ماه رمضان و در همبستگي با مردم سوريه و عراق مريم رجوي عموم كشورهاي منطقه را به همبستگي و اتحاد در مقابل رژيم آخوندي فراخواند
- ايران فردا مبشر دوستي و برادري در منطقه است. ما مي‌توانيم منطقه‌يي خالي از خصومت و فرقه گرايي و افراط گرايي به تبع آن منطقه يي قدرتمند و پيشرفته داشته باشيم
- فراخوان به حمايت از مجاهدان ليبرتي، پيشگامان مبارزه با بنيادگرايان تروريست حاكم بر ايران

روز يكشنبه 8تير (29ژوئن) خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، در كنفرانسي با شركت شخصيتهاي سياسي از 17كشور جهان، در مقر اقامتش در اور سور اواز، فرارسيدن ماه مبارك را به عموم مسلمانان تبريك گفت و ماه رمضان امسال را ماه همبستگي با ملتها‌ي عراق، سوريه و ايران كه براي آزادي از چنگال نظام منحوس ولايت فقيه و مزدورانش به‌پا خاسته‌اند، اعلام كرد.

خانم رجوي با تأكيد بر اينكه رژيم ايران طي 35 سال گذشته عامل اصلي جنگ مذهبي و فرقه يي و دست‌اندازي و تجاوز به كشورهاي مختلف و انقسام در فلسطين و كشتار مردم بيدفاع و بيگناه سوريه و عراق بوده است گفت: اولين و مهمترين قدم براي پايان دادن به اين وضعيت، سرنگوني رژيم آخوندي و استقرار يك نظام مردمي در ايران است. ايران آينده، مبشر دوستي و برادري و صلح در منطقه است. مصالح مردم ايران در همبستگي با همسايگان و برادران مسلمان و عربشان است و بدون شك در ايران فردا، ما قادر خواهيم بود با روح اخوت بر همه مسايل باقيمانده از قبل فايق آييم و همه اختلافات را با گفتگو و برادري حل كنيم. ما با هم مي‌توانيم منطقه‌يي خالي از خصومت و اختلاف و به تبع آن منطقه يي قدرتمند و پيشرفتهداشته باشيم.

وي خطاب به همه دولتهاي منطقه گفت: «در حالي كه حاكمان ايران براي گسترش جنگ شوم خود و نابودي كل منطقه خيز برداشته‌اند، تعلل و درنگ در مقابل آنها فاجعه‌بار است. زمان آن است كه اين رژيم را به كلي طرد كنيد، مناسبات سياسي و اقتصادي خود با آن را متوقف سازيد، عوامل و وابستگان آن را از كشورهاي خود اخراج كنيد و پايگاههاي اطلاعاتي و تروريستي آن را برچينيد و زمان آن است كه از پايداري مجاهدان آزادي در ليبرتي كه قيمت سنگين مبارزه با دشمن اصلي تمام منطقه را مي‌پردازند، حمايت كنيد».
رجوي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در وراي مصائبي كه منطقه ما با آن مواجه است، واقعيت مهمتري در حال تكوين است. وي افزود: «ملايان ايران با استفاده از سه جنگ بزرگ در عراق و افغانستان و منافع بادآوردة اين جنگها طي ربع قرن به گسترش سلطة شوم خود در منطقه و توسعه بنيادگرايي و صدور تروريسم پرداخته بودند. اما ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران، سه سال و نيم بعد از شروع بهار عرب و انقلاب مردم سوريه و حالا هم قيام مردم عراق، وارد روند معكوس شده و با شكستهاي بزرگ منطقه‌يي موجوديتش به‌لرزه در آمده است. هر چند درد و رنج مردم سوريه را طولاني كرده، اما خود نيز در سوريه به تله افتاده است و دچار بن‌بست خردكننده‌يي است كه جز شكست كامل چشم‌اندازي ندارد. در عراق نيز كه مالكي و آخوندها موجوديت خود را در خطر مي‌بينند مي‌خواهند شكست بزرگ خود را به حساب تروريستهاي افراطي بگذارند تا هم دخالت پاسداران و جنايت عليه بيگناهان را توجيه كنند و هم اين‌كه ملتمسانه، آمريكا را به بمباران مردم در مناطق آزاد شده متقاعد كنند. اما حالا همه در داخل و خارج عراق اذعان مي‌كنند آنچه در عراق مي‌گذرد جنگ بين مردم عراق با مالكي و رژيم ايران است و بر كناري مالكي نخستين قدم در راه اصلاح امور است».
 شخصيتهاي سياسي از كشورهاي مصر، فلسطين، عراق، اردن، سوريه، الجزاير، تونس، مراكش، بحرين، يمن، امارات، پاكستان، افغانستان، هندوستان، تركيه ، آذربايجان و ايران در اين كنفرانس شركت كرده بودند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7تير 1393 (29ژوئن2014)
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen