Freitag, 4. Juli 2014

گزارش شبکهٴ تلویزیونی AITV فرانسه از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

گزارش شبکهٴ تلویزیونی AITV فرانسه از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس
گزارش شبکهٴ تلویزیونی AITV فرانسه از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پار


شبکه تلویزیونی بین المللی AITV در گزارشی از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس گفت: 
در میان تشویق دهها هزار نفر از هواداران و حامیان، مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی سالانهٴ جنبش خود را در پاریس افتتاح کرد. 

در حضور تعداد بسیاری از شخصیتهای سیاسی آمریکا، فرانسه و اسپانیا وی مجدداً بر خواسته دموکراسی و آزادی همهٴ اقشار مردم در ایران تأکید کرد. از نظر او رژیم آخوندها در بحران شدیدی به سر می برد، علاوه بر به هدر دادن انرژی های استراتژیک و بن بست در مذاکرات هسته یی، این رژیم در کشتار در سوریه و عراق نیز مسئولیت دارد. 

افشین علوی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت گفت: امروز رژیم مواجه با شکستهایی در همهٴ ابعاد است، در زمینه داخلی، در زمینه اقتصادی و همچنین در جبهه سوریه با ضربه یی که همبستگی میان اپوزیسیون سوریه و مقاومت ایران به رژیم وارد کرد و شکست استراتژیکی که در عراق به دلیل ضربه به مالکی که مورد حمایتش است به رژیم ایران وارد شده است. 

اپوزیسیون سوریه که مهمان ویژه امسال است معتقد است که با مجاهدین در مبارزه علیه رژیم آخوندها و رژیمهایی که از آن حمایت می کند، در یک جبهه قرار دارد. 

دکتر ربیع یک مخالف سوری می گوید: هیتلر هم کاری را که این قصاب بشار اسد با مردمش کرد، آن هم با کمک آخوندهای ایران و فتواهای خامنه ای که به نابودی ما توسط سپاه پاسداران (رژیم) ایران، فراخوان می دهد، انجام نداد. 

مریم رجوی مانند هر بار خاطرهٴ مجاهدینی را که در اشرف جان باختند گرامی داشت و یادآوری کرد که 3000تن از آنها هم چنان در کمپ لیبرتی در معرض تهدید هستند.
http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen