Dienstag, 29. Juli 2014

نظرات و دیدگاه ها مهرداد هرسيني: آدم های ناباب در راه مجلس خبرگان!

بیش از یکسال و نیم  به برگزاری دهمین انتخابات فرمایشی مجلس خبرگان رهبری در نظام آخوندی مانده است، انتخاباتی که بر سرکرسی های  آن از هم اکنون به جنگ و جدال های فزاینده ای در درون رژیم منجر گردیده است.
سخن از شقه و شکافی است که در یک سر آن خامنه ای طلسم شکسته و شدیدا ضربه خورده و در سر دیگر آن رفسنجانی شاخ کشیده به صف آرایی و یارگیری مشغولند. شاخص این صف آرایی در درون نظام آخوندی را می توان در تعیین ”سیاست های راهبردی“  از سوی دو طیف دانست. در حالیکه خامنه ای تلاش می کند تا از نوشیدن جام زهر اتمی و مالا جام های زهر بعدی مانند حقوق بشر، منطقه ای و اجتماعی خودداری کند، رفسنجانی و باند او وضعیت نظام آخوندی را به مثابه دوران پایانی جنگ ایران و عراق و نوشیدن جام زهر و قبول قطعنامه 598 ارزیابی کرده و معتقدند که کلید راه حل برون رفتن از تمامی بحران ها در دست ”عنصر خارجی“ است.
وی بجد براین باور است که رفع تحریم ها و راه حل خروج از بحران های لاعلاج داخلی و منطقه ای در قبول قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد و عقب نشینی های اتمی نهفته است و باید برای گذراندن این دوران همانند دوران آتش بس، با ”قبول قطعنامه ها“ از آن  عبور کرد.
دراین رابطه خامنه ای هفته گذشته در جمع بسیجیان زهوار دررفته در دانشگاهها در پاسخ به رفسنجانی گفت: «این حرفها را به عنوان نصیحت به مسئولان آمریکایی نمی گوییم، بلکه برای خودمان می گوییم تا تکلیف خودمان را بدانیم و در قضاوت ها و تحلیلهایمان بفهمیم با چه کسانی روبرو هستیم».
خبرگزاری سپاه پاسداران فارس 1 مرداد 1393
 ادامه مطلب  كليپها  از لینک زیر
http://www.hambastegimeli.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen