Montag, 7. Juli 2014

ضربات سنگین رزمندگان سوریه به نیروهای اسد در حومه دمشق

رزمندگان سوریه
رزمندگان سور
انهدام بیش از 130تانک و قبضه توپ و کشته و زخمی شدن بیش از 500تن از مزدوران اسد بیلان نبرد رزمندگان در منطقه داریا در حومه دمشق است. 

تلویزیون اورینت: 
طبق گزارشهای انقلابیون در دمشق، رزمندگان بار دیگر در منطقه ملیحه دست به تهاجم و پیشروی زدند و توانستند باز هم مواضع خود را جلو بکشند. این پیشروی رزمندگان با نبردهای سنگینی همراه بود. هم اکنون نیز درگیریهای شدیدی میان رزمندگان و نیروهای اسد در منطقه خان شیخ جریان دارد. این در حالی است که تمام این منطقه در زیر بمباران هوایی قرار دارد. 

در غرب پایتخت نیز شهر کسوه و بلندیهای اطراف آن بارها مورد حمله هوایی قرار گرفت که تا کنون از خسارات احتمالی خبری مخابره نشده است. 

رژیم اسد با هر شیوه ای قصد دارد به نیروهایش که در چند هفته گذشته ضربات سنگینی را در دمشق و اطراف آن از رزمندگان دریافت کرده اند، روحیه بدهد. 

در روزهای گذشته رزمندگان بار دیگر چند مرکز نیروهای اسد را به تصرف خود درآوردند. دشمن نیروهای زیادی را به این منطقه گسیل داشته اما با مقاومت رزمندگان تمامی مناطق آزاد شده هم چنان در دست رزمندگان است. 

دشمن با انواع تسلیحات سنگین و پشتیبانی هوایی، به مدت 60روز تمام به منطقه داریا حمله کرد تا به آن نفوذ کند. اما رزمندگان تمامی این یورشها را به شکست کشاندند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به مزدوران اسد ندادند. 

طبق آمار دقیق گزارشگران صحنه، رژیم اسد طی دو ماه گذشته در این منطقه 130تانک و قبضه توپ از دست داده است و بیش از 500تن از عناصرش به دست رزمندگان کشته یا مجروح شده اند، البته در روزهای گذشته و با توجه به تهاجمات اخیر و تمرکز رزمندگان بر روی برداشتن محاصره این شهر بر این آمار افزوده شده است 

در میحه نیز که در هفته گذشته رزمندگان به مراکز مهمی دست پیدا کردند، رژیم اسد بارها سعی کرد این مناطق را باز پس بگیرید اما هر بار با شکست روبه رو شد.

http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen