Montag, 21. Juli 2014

عراق: پيشرويهاي انقلابيون عشاير - استقرار 5000پاسدار

عراق: پيشرويهاي انقلابيون عشاير - استقرار 5000پاسدار

 تاریخ ایجاد در 30 تیر 1393
تلويزيون التغيير گزارش داد يكي از جنگنده‌هاي سوخو در شهرستان حويجه هنگام بمباران اين شهر با بشكه هاي انفجاري؛ توسط انقلابيون، هدف قرار گرفت. بنا به اين گزارش هواپيماهاي مالكي سليمان بك را بمباران كردند. در اثر اين بمباران 5تن كشته و25 تن مجروح شدند. تلويزيون التغيير به نقل از شاهدان افزود: هواپيماهاي رژيم ايران روزانه منطقه سليمان بك را موشك باران مي‌كنند.
تلويزيون الرافدين گزارش داد: انقلابيون عشاير توانستند روستاهاي بيبه و داوود و پروژه شرقي ضلوعيه در شمال بغداد را به كنترل خود درآورند.
بنا به اين گزارش  انقلابيون تهاجم نظاميان مالكي و شبه نظاميان خزعلي را در منطقه البوخليفه و حلب سد تاجي از سه محور سد كردند. … به گفته منابع اين نبردها كه 9ساعت طول كشيد منجر به كشته شدن 73نفر از نظاميان و شبه نظاميان و مجروح شدن دهها نفر گرديد. انقلابيون همچنين مقادير زيادي سلاح و مهمات به غنيمت گرفتند.
شوراي نظامي عراق اعلام كرد: انقلابيون گرمه توانستند تهاجم نظاميان مالكي در گرمه از سه محور را خنثي كنند.
انقلابيون بغداد نيز خودروهاي نظامي مربوط به استخبارات داخلي را در منطقه الشرطه منهدم كردند.
الرافدين افزود: دهها كشته از نظاميان و شبه نظاميان مالكي حاصل درگيريهاي مربوط به گرمه، رمادي، بابل و بغداد طي 24ساعت گذشته مي‌باشد.
تلويزيون الرافدين هم‌چنين خبر داد: در جريان آتشباري فلوجه توسط نظاميان مالكي 35نفر شهيد و مجروح شدند.
تلويزيون التغيير گزارش داد تصاويري به دست آورده است كه نشاندهنده جنازه هاي شبه نظاميان مالكي است كه قصد داشتند به شهرستان گرمه در شرق فلوجه يورش ببرند. اين تصاوير مربوط به تلفات شبه نظاميان مالكي در درگيريهاي سختي است كه بين انقلابيون عشايرو شبه نظاميان مالكي در چهار محور به‌وقوع پيوست و شبه نظاميان در نهايت عقب نشيني كردند».
دكتر احمد الدباش، يكي از رهبران انقلابيون عشاير عراق در مصاحبه با تلويزيون الجزيره درباره انفجارهاي روز شنبه در بغداد كه حدود 30 كشته و دهها مجروح بر جاي گذاشت گفت: بغداد تحت محاصره نظاميان و شبه نظاميان مالكي است. (آنها) در اين مناطق چه سني و چه شيعي انفجاراتي انجام مي‌دهند كه جنگ طائفه يي در بغداد را دامن بزنند.

به گزارش تلويزيون التغيير يك زنداني زندان عقرب در شهرحله مركز استان بابل كه از اين زندان آزاد شده فاش كرد زندانياني از مناطق لطيفيه، جُرْفْ اَلصَّخَرْ، اسكندريه، حَصْوِه و مناطق ديگر از شمال بابل به‌دستور فرمانده پليس و فرمانده عمليات به شبه نظاميان تحويل داده مي‌شوند و شبه نظاميان هر روز صبح بعد از تحويل زندانيان، آنها را در ميدان اعدام اين زندان اعدام مي كنند.

به گزارش تلويزيون التغيير ناجح الميزان از رهبران جنبش مردمي درعراق گفت: اگر كار عراق در دست مردم اين كشور بود؛ مالكي بايد به زندان مي رفت نه اين كه در قدرت بماند. مالكي عراق را به سمت پرتگاه كشانده است و ما خواهان دولت نجات هستيم مانند آن‌چه كه در زمان اياد علاوي اتفاق افتاد.
ناجح الميزان گفت: از اين روند سياسي هيچ نتيجه اي به سود مردم عراق حاصل نمي شود، … امروز انقلاب فقط در استانهاي شش گانه نيست. قبل از انتخابات هواداران آيت الله صرخي و هم‌چنين هواداران مقتدي صدر تظاهراتي برگزار كردند و در آن تصاوير مالكي را كه بدار كشيده شده بود با خودشان حمل مي كردند.

تلويزيون التغيير در گزارش ديگري گفت: شيخ زيدان الجابري رئيس دفتر اجرايي شوراي سياسي كل انقلابيون عراق گفت: اكنون بعد از ضربات كشنده اي كه انقلابيون به مالكي زده‌اند مالكي علناً از رژيمهاي فاسد ايران و سوريه درخواست كمك كرده و آنچه امروزه شاهد آن هستيم بزرگترين دليل بر اين است كه انقلابيون با مالكي در جنگ نيستند بلكه آنها در حال جنگ با رژيم ايران هستند …

تلويزيون الرافدين گزارش داد: گزارشهاي مقامهاي آمريكا تأكيد مي كند كه رژيم ايران حداقل 5000 نيرو را در عراق مستقر كرده است. بنا به اين گزارش پاسداران بر گسترش اين نيروها در عراق نظارت دارند و نيروي تروريستي قدس عملياتي را كه شبه نظاميان مورد حمايت رژيم ايران در شمال بغداد انجام مي دهند؛ مديريت مي كند. به گفته اين منابع نيروهاي رژيم ايران در شهرهاي بغداد، ديالي، كربلا ، نجف و سامرا گسترش يافته اند. بنا به اين گزارش در جريان جنگ در ماه جاري در عراق دهها تن از نيروهاي سپاه پاسداران رژيم ايران كشته شدند كه اغلب آنها در جنگهايي به هلاكت رسيدند كه در شمال سامرا به‌وقوع پيوست. 
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen