Freitag, 4. Juli 2014

روزنامة السياسه كويت:رهبر اپوزيسيون در حضور صد هزار مخالف رژيم ايران

روزنامة السياسه كويت:رهبر اپوزيسيون در حضور صد هزار مخالف رژيم ايران

 تاریخ ایجاد در 12 تیر 1393
مريم رجوي در گردهمايي پاريس خاطرنشان كرد: مقاومت ايران اولين طرفي بود كه نسبت به دخالت رژيم ايران در عراق و خطرات آن براي تمامي كشورهاي منطقه هشدار داد

سياستمداران غربي شركت‌كننده در گردهمايي مالكي را مسؤل جنگي دانستند كه عراق شاهد آن است و از كشورهاي غربي خواستند تسليم حكومت تهران نشوند

مريم رجوي گفت: انقلاب مردم عراق خامنه‌اي را در تهران به‌چالش مي‌كشد و سلطة رژيم ايران بر عراق را پايان مي‌دهد
در سالن بزرگ گردهمايي پاريس، صداي مخالفان (رژيم) ايران و هواداران مقاومت اوج گرفت كه شعار مي‌دادند «ارتش آزادي بپا مي‌كنيم، ايران را از اسارت و سياهي رها مي‌كنيم».
مخالفان (رژيم) ايران كه شركت‌كنندگان از قاره‌هاي جهان براي «تغيير رژيم مستبد آخوندها» از آنها حمايت مي كنند، خواستار آن چيزي شدند كه مريم رجوي رئيس‌جمهور برگزيدة مقاومت ايران در سخنانش در برابر بيش از 600 شخصيت سياسي بر آن تأكيد نمود.

مريم رجوي آن‌چه را كه اكنون در عراق جريان دارد انقلابي توصيف كرد كه آغاز پايان حكومت نوري مالكي، پايان حاكمان تهران و سلطةشان بر عراق خواهد بود و انقلاب خلق‌هاي عراق و سوريه را وارد مرحلة جديدي كرده كه بشارت‌دهندة سرنگوني رژيم ايران نيز هست.
(مريم) رجوي گفت، انقلاب مردم عراق، «ولي فقيه رژيم (علي خامنه‌اي) را در تهران به‌چالش مي‌كشد و سلطة رژيم ايران بر عراق را پايان مي‌دهد».
رجوي تأكيد كرد كه «مالكي پس از آن‌كه دولت آمريكا عراق را در سيني طلايي به حكام ايران تقديم كرد، از (رژيم) ايران درخواست سلاح كرده بود». (مريم) رجوي هم‌چنين در سخنانش به انقلاب سوريه درود فرستاد؛ نمايندگان انقلاب سوريه براي همبستگي با اپوزيسيون ايران در گردهمايي حضور داشتند و شعارهايي در محكوميت دخالت (رژيم) ايران در سوريه سر دادند. رهبر اپوزيسيون ايران، در حضور يك‌صد هزار مخالف رژيم ايران درخارج كشور كه در گردهمايي سالانه در پاريس شركت داشتند، خاطرنشان كرد، مقاومت ايران اولين طرفي بود كه نسبت به دخالت (رژيم) ايران در عراق و خطرات و  نقش مخرب آن براي تمامي كشورهاي منطقه هشدار داده بود.
هم‌چنين سياستمداران غربي شركت‌كننده در اين گردهمايي، مالكي را مسؤل جنگي دانستند كه در حال حاضر عراق شاهد آن است و از كشورهاي غربي خواستند تسليم (حكومت) تهران نشوند؛ آنها جامعة بين‌المللي را به عدم مماشات در مورد برنامة اتمي (رژيم) ايران فرا خواندند.
رودي جولياني شهردار پيشين نيويورك و كانديداي رياست‌جمهوري آمريكا گفت، جنگ كنوني در عراق جان هزاران عراقي را تهديد مي‌كند؛ مسؤليت اين جنگ بر عهدة مالكي و رژيم ايران است كه در مذاكراتش با غرب بر سر اتمي مانور مي‌كند. بنا بر اين بايد با هدف فروپاشاندن و ساقط‌كردن اين اتحاد دست به‌عمل بزنيم.
وي خاطر نشان كرد كه روحاني رئيس‌جمهور (رژيم) ايران در سياست‌هاي سركوبگرانة رژيم و تلاش‌هاي آن براي دستيابي به بمب اتمي هيچ تغييري نداده و غرب نبايد دربارة برنامه اتمي (حكومت) تهران با آن مماشات كند.
8تير93
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen