Mittwoch, 16. Juli 2014

تشديد بحران براثر تحولات عراق و جنگ گرگها در رأس نظام

تشديد بحران براثر تحولات عراق و جنگ گرگها در رأس نظام

 تاریخ ایجاد در 24 تیر 1393
 
به دنبال تحولات عراق و ضربه سنگيني كه بر سرمايه گذاريهاي خامنه اي وارد آمده است، رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام آخوندي، درمقابله با سياستهاي ولي فقيه ارتجاع، علت اين وضعيت را نفرت مردم از دست نشاندگان خامنه اي دانست و درمورد خارج شدن موصل و تكريت از سلطه حكومت مالكي گفت:اگر دل مردم عراق با حکومت بود اينها نمي‌توانستند اين موفقيت‌ها را کسب کنند و شهري مثل موصل را با آن جمعيت و قدمت زياد به تصرف خود درآورند يا تکريت را در اختيار بگيرند.
رفسنجاني در ديدار ديگري با اعضاي باند خود گفت: يک عده جاهل چنان عرصه را بر مردم تنگ کردند که راضي به برگشت نظامي‌ها شدند و بهار عربي را به خزان تبديل کردند و بيداري اسلامي را به هرج و مرج کشاندند.
روزنامه جمهوري كه مواضع رفسنجاني را منتشر مي كند، درمورد  عدم حضور وي در نماز جمعه رژيم نيز نوشت : هاشمي اين را هم گفت که مردم مي‌دانند چرا به نمازجمعه نمي‌آيم. او مي‌گويد: مردم خوب مي‌دانند که با انديشه و افکار اعتدالي وارد مبارزه شدم، شاگردي امام راحل را کردم، مسئوليت‌ها پذيرفتم و تا آخرين نفس نيز در خدمت ايران عزيز و نظام اسلامي خواهم بود.
روزنامه جمهوري اسلامي 24تبر93
كيهان، ارگان ولي فقيه ارتجاع نيز روز 24 تير 1393 در  واكنشي شتابزده به مواضع رفسنجاني، به قسمتهاي مختلف آن جواب داده و مي نويسد: هاشمي سال گذشته نيز در بحبوحه حمله تبليغاتي آمريکا عليه دولت سوريه، دولت سوريه را همسو با تبليغات غرب متهم کرد که شگفتي ناظران رسانه‌اي را برانگيخت و اين سوال را  ايجاد کرد که چه کساني و با چه انگيزه‌اي به آقاي هاشمي تحليل  و اطلاعات غلط مي‌دهند؟
متأسفانه در کشور خودمان نيز از اين قبيل افراد خوش‌خيال نسبت به آمريکا و آل‌سعود داريم. در عين حال آمريکا و آل‌سعود با برپايي آشوب خياباني و جنگ نيابتي دولت منتخب مصر را ساقط کردند؛ مشابه همان کاري که سال‌هاي 78 و 88 در ايران قصد انجامش را داشتند هر چند برخي از نخبگان پايشان لغزيد و پازل و نقشه دشمن را کامل کردند.
و بالاخره درباره نمازجمعه شايان يادآوري است که آخرين نمازجمعه آقاي هاشمي در 26 تير 88 کمک به القاي ترديد و تقلب و التهاب در جامعه بود و طبيعتا نمي‌شد از تريبون نمازجمعه به آشوب و فتنه تداوم بخشيد.
كيهان خامنه اي هم چنين به دستگيري يكي از افزاد باند رفسنجاني اشاره كرده و با لحن تهديد اميزي مينويسد:«به نظر مي‌رسد با بازداشت عبدالحسين هراتي فتنه‌گر بازداشتي و پناهنده شده که با وجود اهانت به امام به کشور برگشته و ضمن همکاري با دفتر هاشمي، به عنوان مديرکل اسناد دانشگاه آزاد منصوب شده بود، بشود سرنخ برخي اطلاعات و موضع‌گيري‌هاي نا به جا را به دست آورد».
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen