Mittwoch, 16. Juli 2014

استمرار سرقت سيستماتيك و كلان اموال مجاهدين در اشرف

 

سرقت اموال اشرف- شماره 5
سرقت سيستماتيك اموال مجاهدين در اشرف، توسط كميته سركوب در نخست وزيري عراق، دستگاه امنيت ملي مالكي و هادي عامري سركرده سپاه 9 بدر كه از ماه گذشته ابعاد وسيعي به خود گرفته است، همچنان ادامه دارد. 
در روزهاي گذشته هادي عامري اكيپ بزرگي از افراد فني وزارت راه و ترابري را به اشرف برده تا خودروهاي باقيمانده در اشرف را راه اندازي كرده و به بغداد منتقل كنند. بنا به شهود عيني طي روزهاي 12 تا 14 ژوييه 39 دستگاه خودروهاي سواري از نوع لندكروز و دوكابين، 4 دستگاه لودر، يك دستگاه تريلي كمرشكن، يك دستگاه كاميون كمپرسي به بغداد منتقل شده است. علاوه بر اين عامري يك لودر و يك گريدر از اموال ساكنان را به فرماندهي عمليات دجله تحويل داده است. 
دزديهاي هادي عامري از اشرف فقط محدود به خودروها نيست. در روزهاي اخير حداقل 4 تانكر آب ساكنان از اشرف خارج شده و آخوند صادق الحسيني از مسئولين 9 بدر در ديالي و مسئول امنيت شوراي استان كه سابقه وحشتناكي در قتل و غارت دارد، تعداد زيادي از كولرهاي گازي اشرف را به سرقت برده است. 
در اطلاعيه 27 ژوئن دبيرخانه شورا آمده بود «هادي عامري سركرده 9 بدر به نيروهاي تحت امرش فرمان داده است كه تمامي خودروهاي جيپ لندكروز مربوط به مجاهدين در اشرف را كه بيش از 400 دستگاه مي شود به سرقت ببرند. هادي عامري گفته است خودروها را براي راه اندازي مجدد لشگرهاي بدر مي خواهد».
دبيرخانه شورا در اطلاعيه اول ژوييه خود نيز تصريح كرده بود «هادي عامري علاوه بر سرقت خودروها به مزدوران بدر دستور داده قفل انبارهاي بزرگ اشرف را شكسته و و سايل آن را سرقت كنند. اين انبارها در زمان خروج مجاهدين با سه قفل بسته شده است. كليد يكي از قفلها دست نماينده يونامي، كليد قفل ديگر دست پليس عراق و كليد سوم دست ساكنان است». سرقت اموال ساكنان توسط گروه نخست وزيري، سرلشكر جميل فرمانده پليس ديالي و سركرده جنايت عليه بشريت در اشرف در روز اول سپتامبر 2013، هادي عامري و عبدالامير زيدي فرماندهي عمليات دجله هماهنگ مي شود. آنها قرار گذاشته اند همه اموال را به سرقت برده و بعد وانمود كنند داعش اموال را غارت كرده است تا مسئوليتي متوجه دولت مالكي نشود».
در روز 19 تير 93، تلويزيون شبكه خبر (رژيم) گزارشي از حضور مزدوران 9 بدر از جمله آخوند صادق حسيني، در اشرف را پخش كرد. گزارشگر رژيم گفت: «در پادگان اشرف سيد صادق رئيس كميته امنيتي شوراي استانداري استان ديالي را ملاقات مي‌كنيم تا به اتفاق به خطوط مقدم درگيري برويم» (عكسها ضميمه است) 
با توجه به توافقات چهارجانبه (سازمان ملل، ايالات متحده، حكومت عراق و ساكنان اشرف) در مورد حفاظت اموال ساكنان توسط دولت عراق و با توجه به طرح 5 سپتامبر 2013 يونامي و سفارت آمريكا براي انتقال آخرين گروه از ساكنان از اشرف به ليبرتي و نامه 6 سپتامبر 2013 دستيار وزير خارجه آمريكا به خانم رجوي، مقاومت ايران از دبيركل ملل متحد و وزير خارجه ايالات متحده مي خواهد اقدامهاي فوري براي جلوگيري از ادامه سرقت اموال ساكنان در اشرف و بازگرداندن اموال مسروقه به عمل بياورند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
25تير 1393(16 ژوييه 2014)

آخوند صادق حسيني در لباس نظامي در اشرف    

چند خودروي آيفا در اشرف در دست مزدوران 
 
گزارشگر شبكه خبر رژيم در اشرف 
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen