Donnerstag, 22. Dezember 2016

تاريخ: PM 1:08:20 1395/10/2 پاسدار محسن رضایی: کاری بکنند که حداقل برجام به یک جنازه کامل تبدیل نشه!

پاسدار محسن رضایی

پاسدار محسن رضایی

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام آخوندی شب گذشته در مصاحبه با تلویزیون رژیم با نگرانی گفت: «من تعبیری کردم به برجام مثل یک گلوله برفی می‌مانه که روز بروز این داره آب میشه اگر دولت یک فکری برای جلوگیری از آب شدن برجام نکنه اونهم با این وقاحتی که آمریکایی‌ها از خودشون نشون می‌دهند این حیثیت سیاست خارجی ما و اعتبار تعهدات بین‌المللی با ما این زیر سؤال میره و این خسران بسیار بزرگی خواهد بود، به همین دلیل من اقدامات دولت رو کافی نمی‌دانم و بنظرم باید اقدامات بیشتری انجام بدهند منتهی اینکار رو باید خود شورای امنیت و اون کمیسیون نظارت انجام بدهند و لذا من از ارائه پیشنهاد خاصی جلوگیری می‌کنم و منتظر می‌مانیم تا انشاالله شورای امنیت و اون کمیسیون نظارت اقدامات بیشتری رو انجام بدهند که حداقل برجام به یک جنازه کامل تبدیل نشه بالاخره از برجام یک چیزی نصیب ملت ما بشه».

وی همچنین سیاست اقتصادی آخوند روحانی را زیر ضرب برد گفت: «الان تقریباً دو ساله که این هیأتها پی‌درپی داره می‌آید و می‌ره ولیکن از اونطرف گشایش مهمی در حقیقت صورت نگرفته الآن هم این قول و وعده‌هایی که در این چند ماهه اخیر داده شده هیچ ضمانتی وجود نداره که پنج ماه دیگه شش ماه دیگه هفت ماه دیگه اینها عملیاتی بشوند البته تحلیلهایی هم تحلیل‌های سیاسی هم می‌کنند در رابطه با این رفت و آمدها که من الآن نمی‌خواهم وارد اونها بشم شک و شبهه‌های اساسی هم پشت صحنه‌های این ترددها هست».

پاسدار رضایی افزود: «مسأله بعد فرهنگ مدیریتی ما متأسفانه یک فرهنگ بوروکراتی کلاسیک سنتی قدیمی است ما اگر می‌خواستیم با این مدیریت جنگ رو ببریم جلو تا بیست سال دیگه جنگ پیش نمی‌رفت سرزمینهامون رو آزاد نمی‌کردیم اگر بخواهیم با این مدلها کار مستشاری در سوریه و عراق بکنیم امکان نداشت حتی اون اطراف دمشق رو بتونیم ما در حقیقت آزاد بکنیم من از همه تقاضا می‌کنم که اگر هم نمی‌تونند خدمت بیشتری بکنند امنیت ملی کشور رو حفظ کنند تو مذاکرات تو توافقاتی که می‌کنند تو ارتباطات بین‌المللی که می‌گیرند توی فضاهای سیاسی که داخل کشور درست میشه ما ناشکری نسبت به این امنیت ملی نکنیم وگرنه خدایی نکرده این ممکنه باعث حوادثی بشه که بیکاری از یکطرف باشه ناامنی هم از یکطرف وارد این کشور بشه همه باید تلاش بکنیم که در عین‌حال که امنیت رو حفظ می‌کنیم».
https://www.mojahedin.org/news/190576

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen