Dienstag, 13. Dezember 2016

اجساد کودکان حلب به خاکستر تبدیل می‌شود + کلیپ

تصویری از اعدامهای جمعی در حلب

تصویری از اعدامهای جمعی در حلب

مردم حلب سوریه با انتشار اخبار مربوط به وضعیت این شهر از طریق شبکه‌های اجتماعی، به افشای جنایات اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران پرداختند و از جامعه جهانی خواستند آنها را نجات دهند.

ویدیوی مربوط به سخنان مادر سالخورده‌یی از شهروندان شرق حلب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که می‌گوید: ما را می‌کشند و سر فرزندان ما را از بدن‌شان جدا می‌کنند. همه چیز را از دست داده‌ایم. بی‌آب و نان به‌سر می‌بریم. شما انسانها کجا هستید و چرا صدای ما را نمی‌شنوید؟ اجساد مردم از جمله کودکان در کوچه‌ها به خاکستر تبدیل می‌شود.

فاطمه یکی دیگر از شهروندان حلب که وضعیت مردم این شهر را از طریق یک وبسایت نشان داده است، می‌گوید: ''دست شما را می‌بوسم، لطفاً کاری کنید. رها شدن اجساد مردم در خیابانها و کوچه‌ها دل ما را می‌سوزاند. لطفاً ما را از این وضعیت نجات دهید. برای رضای خدا کاری کنید''.

عمار یکی از کودکان حلب هم با فریاد رسا می‌گوید: ''جنگنده‌ها از صبح تاکنون ما را بمباران می‌کنند و ما بیمارستانی نداریم. دارو و غذا نداریم. اجساد کودکان در کوچه‌ها و خیابانها به خاکستر تبدیل می‌شوند''.

سلما یکی از دختران کم سن و سال حلب برای این‌که وضعیت این شهر را از طریق رسانه‌های اجتماعی بیان کند، با فریاد بلند می‌گوید: ''برای رضای خداوند ما را از اینجا نجات دهید. خانه‌های ما را ویران کردند. بشار اسد ما را می‌کشد. لطفاً کمک کنید''.

https://www.mojahedin.org/news/190102

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen