Donnerstag, 22. Dezember 2016

جلسه دونالد ترامپ با تیم امنیت ملی

دونالد ترامپ و مایکل فلین (چپ)

دونالد ترامپ و مایکل فلین (چپ)

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس دونالد ترامپ رئیس‌جمهور منتخب آمریکا روز چهارشنبه در  نشستی با مشاور امنیت ملی خود، ژنرال مایکل فلین و سایر اعضای تیم امنیتی، حملات مرگبار اخیر در خارج از آمریکا و پیامدهای احتمالی آن را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

این خبرگزاری روز چهارشنبه اول دیماه 95 گزارش داد:
این دیدار یک روز پس از دیدار مایکل فلین و دیگر اعضای تیم امنیت ملی دونالد ترامپ با مایک پنس معاون او در واشینگتن انجام می‌شود؛ دیداری که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما حملات تروریستی در برلین و آنکارا نیز مورد بحث قرار گرفت.

آندره کارلوف سفیر روسیه در ترکیه عصر دوشنبه در یک گالری هنری در آنکارا به ضرب گلوله یک مأمور امنیتی ترک کشته شد و خود مهاجم نیز توسط پلیس از پای در آمد.

ساعتهایی بعد، یک دستگاه کامیون سنگین به بازارچه‌یی که به‌مناسبت تعطیلات سال نو مسیحی در پایتخت آلمان برپا شده بود هجوم برد و جان ۱۲ نفر را گرفت و حدود ۵۰ نفر را زخمی کرد. داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

در نشست تیم امنیتی کاخ سفید با مایک پنس، ژنرال بازنشسته جان کلی گزینه وزارت امنیت داخلی، ژنرال جیمز ماتیس گزینه وزارت دفاع، رکس تیلرسون رئیس شرکت اکسان موبیل و گزینه‌ مورد نظر ترامپ برای وزارت‌خارجه حضور داشتند.
https://www.mojahedin.org/news/190552

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen