Samstag, 10. Dezember 2016

دیدار و گفتگوی مریم رجوی با رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا

دیدار مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا

دیدار مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران با رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا

مریم رجوی که به دعوت نمایندگان پارلمان اروپا و در آستانه روز جهانی حقوق‌بشر برای شرکت در جلسه‌یی در پارلمان اروپا در بروکسل حضور داشت، در محل اقامت خود با آقای ژرارد دپره وزیر دولت بلژیک و رئیس کمیته دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار آقای دپره ورود خانم رجوی به بلژیک را خوش‌آمد گفت و از جانب همکارانش در پارلمان اروپا، تاکید کرد اکثریت قاطع اعضای پارلمان اروپا نقض حقوق‌بشر در ایران و به‌خصوص اعدامٰ‌های خودسرانه و شکنجه و بدرفتاریهای ضدانسانی در زندانها را قاطعانه محکوم می‌کنند و به‌رغم تمامی دعاوی دروغین اعتدال و میانه‌روی از سوی رژیم آخوندها، ما در پارلمان اروپا از دهه ۱۹۸۰ میلادی بارها و بارها این بازیهای سیاسی را تجربه کرده و به این نتیجه رسیده‌ایم که در استبداد دینی، چیزی به اسم مدراسیون موضوعیت ندارد.
ژرارد دپره ضمن آرزوی پیروزی برای مقاومت و استقرار آزادی و دموکراسی در ایران، اعتلای جنبش دادخواهی شهیدان قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران در سال 1367 را ستود و گفت: اعتلای این جنبش بار دیگر توجه جهانیان را به ابعاد توحش و جنایات ضدانسانی رژیم آخوندها جلب کرد و اجازه نداد موج مصلحت گرایی و تجارت در کشورهای اروپایی ارزش‌های حقوق‌بشری را به فراموشی بسپارد.
خانم رجوی ضمن تشکر از آقای دپره و همکارانش به‌خاطر حمایت‌هایشان از مقاومت ایران گفت: متأسفانه سیاست مماشات غرب و اتحادیه اروپا و امتیازهای ناموجه داده شده به این رژیم، به طولانی شدن عمر رژیمی منجرشده که نه تنها سرکوبگر و قاتل مردم ایران، بلکه کانون صدور بنیادگرایی و تروریسم به منطقه و جهان است.
خانم رجوی ابراز امیدواری کرد که پارلمان اروپا نقش خود را در تصحیح این سیاست و اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال فاشیسم دینی حاکم بر ایران ایفا کند. سیاستی که هم خواست عادلانه و مبرم مردم ایران و هم ضرورت صلح و آرامش در منطقه و جهان است.

https://www.mojahedin.org/news/189926

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen