Donnerstag, 22. Dezember 2016

فاکس نیوز: شاهین قبادی گفت حلب توسط سپاه پاسداران و مزدوران آن اشغال شده است

گزارش فاکس نیوز

گزارش فاکس نیوز

فاکس نیوز در گزارشی، کنفرانس اینترنتی مقاومت ایران درباره نقش پاسداران در کشتار مردم حلب را منعکس کرد و در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «خشم علیه قتل‌عام در حلب تاکنون متوجه مسکو و دمشق بود، اما فعالان در صحنه می‌گویند تهران یک فرمانده ارشد خود را در صحنه داشته و کمپهای مخفی ایجاد کرده است، جایی که مزدوران عراقی آموزش دیده‌اند تا که رزمندگان را در شهر سوریه ریشه‌کن کنند.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده توسط فاکس نیوز، نیروهایی که در حال حاضر شهر حلب را کنترل می‌کنند تحت فرماندهی سپاه پاسداران قرار دارند.

گروههای نظامی تحت فرماندهی آن شامل مزدورانی از قبیل حزب‌الله لبنان، شبه‌نظامیان عراقی و نیز شبه‌نظامیان شیعی لشکر فاطمیون افغانستان و لشکر زینبیون پاکستان است.

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید که نیروها نظامی رژیم ایران مراکزی را در 20 مایلی جنوب غربی حلب تشکیل داده‌اند.

شاهین قبادی به فاکس‌نیوز گفت: ”این گزارش جای تردید نمی‌گذارد که رژیم ایران مانع اصلی هر راه‌حلی در سوریه است. وضعیت کنونی در حلب و نقش رژیم ایران در جنایاتی که در صحنه مرتکب می‌شود نیازمند اخراج فوری سپاه پاسداران و مزدوران آن از سوریه است. ملاها با دخالت در سایر کشورها تلاش در پوشاندن ضربه‌پذیری‌شان در داخل کشور دارند. بقای این رژیم با حفط دیکتاتوری اسد درقدرت در سوریه گره خورده است ” «این گزارشات که به‌دست سازمان مجاهدین خلق ایران  رسیده است می‌گوید فرماندهی نیروهای قدس که به‌عنوان واحدهایی از سپاه پاسداران معروفند و در خارج از ایران عمل می‌کنند، درحلب سرتیپ جواد غفاری است که به‌عنوان دست راست قاسم سلیمانی  عمل می‌کند، کسی که  به‌عنوان معمار نقش رژیم ایران در عملیات روسیه در سوریه به او اشاره می‌شود... او و قاسم سلیمانی با بشار اسد چند ماه پیش ملاقات کردند، که او را در خلال ملاقات ستود.

گزارشات اطلاعاتی اخیر نشان می‌دهد نیروی قدس مزدورانی را از ائتلاف 10 گروه عراقی معروف به حشدالشعبی اعزام کرده است که  اکثراً از گروههای شیعی مانند بدر و النجبه تشکیل شده‌اند و تعدادی پایگاه ثابت در سوریه از جمله یکی نزدیک فرودگاه بین‌المللی دمشق دارند». 

قبادی به فاکس‌نیوز گفت: ”حقیقت این است که حلب توسط سپاه پاسداران و مزدوران آن اشغال شده است. اعدام های جمعی، ممانعت از انتقال شهروندان شامل زنان و کودکان، حمله به شهروندان تماماً توسط نیروهای رژیم ملاها انجام شده است“.
https://www.mojahedin.org/news/190564

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen