Donnerstag, 22. Dezember 2016

تلویزیون فاکس نیوز: عواقب فاجعه‌بار سیاست اوباما برای نزدیکی به رژیم ایران

بمباران کودکان حلب توسط جنگنده ‌های روسی و اسد

بمباران کودکان حلب توسط جنگنده ‌های روسی و اسد

فاکس نیوز می‌گوید ادامه قتل‌عام مردم سوریه نتیجه تمرکز باراک اوباما روی توافق اتمی با رژیم ایران به هر قیمت بود.

فاکس نیوز30آذر 95:
بسیاری از کارشناسان می‌گویند تمرکز شدید باراک اوباما بر روی رابطه با رژیم ایران، باعث شد آمریکا هیچ کاری برای جلوگیری از مرگ بسیاری از مردم بیگناه سوریه انجام ندهد.

خبرنگار فاکس‌نیوز از کاخ سفید: آیا باراک اوباما می‌توانست کار بیشتری برای توقف کشتار در سوریه انجام دهد، یا این‌که اصرار وی برای توافق اتمی با رژیم ایران اراده وی را در برکناری رژیم اسد تضعیف کرد. اینها برخی از سوالاتی است که دولت کماکان با آن روبه‌روست، آنهم در شرایطی که اوباما چند هفته دیگر کاخ سفید را ترک می‌کند.

باراک اوباما دسامبر سال 2012 ـ استفاده از سلاحهای شیمیایی غیرقابل‌قبول بوده و هست. اگر شما اشتباه فاحش استفاده از این سلاحها را مرتکب شوید، عواقبی خواهد داشت و شما باید پاسخگو باشید.

خبرنگار فاکس نیوز: این مرز سرخ رسوای رئیس‌جمهور اوباما در سال 2012 بود، ولی از زمان آن اظهارات، اسد هم‌چنان مردم خود را قتل‌عام کرده که اغلب با کمک روس‌ها بوده است.

منتقدان می‌گویند این اشتیاق باراک اوباما به توافق اتمی ایران بود که مانع از هر گونه اقدامی در سوریه شد.

فرد فلیتز از مرکز سیاستهای امنیتی: کل ماشین سیاست خارجی اوباما بر روی توافق با رژیم ایران سوار بود. همین باعث می‌شد که به بسیاری مسائل دیگر نپردازند. این توافق باعث مخالفت اعراب شد. در سیاستمان در مورد اوکراین هم در قبال روسیه کوتاه آمدیم تا روسیه را در توافق اتمی با رژیم ایران داشته باشیم.
https://www.mojahedin.org/news/190551

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen