Dienstag, 28. Oktober 2014

همبستگی با مبارزه زنان ایران علیه فاشیسم مذهبی در کنفرانس سراسری زنان اسپانیا

کنفرانس سراسری زنان اسپانیا در شهر سیودادرئال
کنفرانس سراسری زنان اسپانیا در شهر سیودادرئال


کنفرانس سراسری زنان اسپانیا در شهر سیودادرئال با شرکت شخصیتهای برجسته و مبارزان جنبش برابری از شهرهای مختلف اسپانیا برگزار شد. برخی از شرکت کنندگان در این کنفرانس عبارت بودند از: 
سوزانا کامارنو وزیر برابری و خدمات اجتماعی اسپانیا، بگونا نیتو معاون وزیر و مدیرکل وزرات کشاورزی و جنگلداری، کارمن پلازا مارتین مدیرکل وزارت برابری و مدیرکل انجمنهای زنان در اسپانیا، روزا رومرو سانچز شهردار سیودادرئال و لئوناردو استبان معاون اول رئیس منطقه کاستلا لامنچا. 

در این کنفرانس به‌دعوت ماریا کارمن کوینتانیا رئیس کمیسیون برابری پارلمان اسپانیا و رئیس انجمن سراسری آفامر، هیأتی از کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران نیز حضور پیدا کرد. 

رئیس انجمن سراسری آفامر که در سراسر اسپانیا 180هزار عضو دارد و به دفاع و حمایت از فعالیتهای زنان در پهنه‌های مختلف می‌پردازد، در سخنرانی خود هیأت مقاومت ایران را به‌عنوان مهمان ویژه کنفرانس معرفی کرد و گفت، زنان در مقاومت ایران، تلاشها و مبارزات پیگیرانه‌یی را برای دفاع ازحقوق زنان ایرانی به‌پیش می‌برند. 

من این فرصت را داشتم که در روز جهانی زن در کنفرانسی با حضور یک زن بزرگ شرکت کنم؛ خانممریم رجوی ، پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران که با فعالیتهای خستگی‌ناپذیرش، صدای زنان ایران را به گوش جامعه بین‌المللی می‌رساند. شورای ملی مقاومت ایران، آلترناتیو قدرتمندی علیه رژیم سرکوبگر ایران می‌باشد که نقض حقوق زنان را نهادینه کرده است. 

رئیس کمیسیون برابری پارلمان اسپانیا افزود: در ایران حقوق‌بشر و قانون دفاع از زنان وجود ندارد که از آنها در مقابل اعمال (رژیم حاکم) دفاع کند. رژیمی که به اسم مذهب این سرکوب را اعمال می‌کند... در یک کلام زنان در ایران از هیچ حقی برخوردار نیستند. به نام (انجمن) آفامر و به نام زنان اسپانیا، ما از شورای ملی مقاومت و خانم رجوی به‌خاطر فعالیتهایش برای حقوق‌بشر و حقوق زنان در ایران حمایت می‌کنیم». 

در ادامه این کنفرانس خانم الهه ارجمندی عضو کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران، با تشریح سرکوب زنان و قوانین زن‌ستیزانه در حاکمیت آخوندی، به نقش و جایگاه زنان در مبارزه علیه این رژیم بنیادگرا پرداخت. وی ضمن تشریح برنامه ده ماده‌یی خانم مریم رجوی شرکت کنندگان را به حمایت از مبارزه زنان ایران و پیشتازان آنها در مقاومت ایران فراخواند.
برچسب ها:

حمايت جهاني از مقاومت ایران

کمپ لیبرتی

http://www.mojahedin.org/news/145118

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen