Mittwoch, 22. Oktober 2014

خانم مریم رجوی به مردم به‌پاخاسته اصفهان و تهران درود فرستاد و از عموم مردم خواست به جنبش ملی دفاع از زنان بپیوندند

مریم رجوی
مریم رجوی


تظاهرات خشمگینانه مردم اصفهان و تهران علیه جنایت ضدبشری اسید پاشیدن عوامل رژیم بر زنان 

خانم مریم رجوی، به مردم به‌پاخاسته اصفهان و تهران که در اعتراض به جنایت ضدبشری رژیم آخوندی علیه زنان میهنمان دست به تظاهرات زده‌اند درود فرستاد و از عموم مردم به‌ویژه زنان و جوانان خواست به جنبش ملی دفاع از زنان ایرانی بپیوندند. رژیم پوسیده ولایت‌فقیه در محاصره بحرانهای داخلی و خارجی بیهوده تلاش می‌کند با این جنایات فجیع و با ایجاد جو رعب و وحشت، از انفجار خشم مردم جلوگیری کند. 

وی جامعه بین‌المللی را به محکوم کردن این جنایت ضدبشری رژیم آخوندی و اقدام فوری از طریقشورای امنیت ملل‌متحد برای متوقف کردن این جنایات فراخواند. وی گفت سکوت جامعه جهانی در مقابل این فجایع به هر دلیل که باشد در عمل به‌معنای تشویق و دست باز دادن به رژیم برای ادامه این جنایتها در ایران است. 

امروز چهارشنبه 30مهر مردم خشمگین اصفهان و تهران در اعتراض به جنایت ضدبشری باندهای تبهکار سازمان‌یافته رژیم آخوندی علیه جنایت ضدبشری اسیدپاشیدن بر زنان و دختران جوان تظاهرات اعتراضی گسترده‌یی برگزار کردند. 
در اصفهان این تظاهرات به‌رغم بستن خیابانهای محدوده تظاهرات و تمهیدات گسترده امنیتی و حضور فشرده عوامل سرکوبگر با جمعیت انبوه در خیابان نیکبخت مقابل دادگستری همچنین در خیابان چهارباغ برگزار شد. در تهران نیز به‌رغم تدابیر سرکوبگرانه در مقابل مجلس ارتجاع دست به تظاهرات زدند. 
تظاهر کنندگان شعار می‌دادند ”ای خواهر قربانی، درقلب ما می‌مانی“ ، ”ای بدتر از داعشی اسید به ما می‌پاشی“ ، ”ننگ ماست ننگ ما، مجلس شورای ما“ ، ”مرگ بر اسیدپاش... . مرگ بر اسید پاش“ ، ”حجاب به‌زور نمی‌شه“ ، ”با حجاب بی‌حجاب، اسیدپاشی نمی‌خوایم“ ، ”دادستان حیا کن، صندلیتو رها کن“ و ”نیروی انتظامی، چشمای خواهرم کو؟“ 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 
30مهر1393 (22اکتبر2014)

http://www.mojahedin.org/news/144887

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen