Freitag, 31. Oktober 2014

هيأت اعزامي مجلس رژيم آخوندي به فرانسه و زوزه هاي ترس و ذلت خامنه اي از خطرمجاهدين

هيأت اعزامي مجلس رژيم آخوندي به فرانسه و زوزه هاي ترس و ذلت خامنه اي از خطرمجاهدين

 تاریخ ایجاد در 08 آبان 1393
دخيل بستن ملتمسانه به فرانسه با پيش كش كردن عقد يك قرارداد راكد مانده از سال54 براي احداث نيروگاه هسته‌يي در خوزستان!!
خبرگزاري سپاه پاسداران6آبان 93: فتح‌الله حسيني كه همراه هيأت ايراني كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي به فرانسه سفر كرده، امروز در گفتگوي تلفني با خبرنگار فارس در كرمانشاه اظهار داشت: (مجاهدين)  پس از اخراج از عراق در فرانسه پايگاهي در اختيار گرفته‌اند. حسيني اين پايگاه (مجاهدين ) در كشور فرانسه را پادگان اشرف شماره 2 عنوان كرد و متذكر شد: فرانسه در راستاي مبارزه با تروريسم بايد در اين اقدام خود تجديدنظر كند. اين مسئول، عقد قرارداد فرانسه با ايران در سال 54 مبني بر احداث يك نيروگاه هسته‌يي در خوزستان را از ديگر موضوعات مطروحه توسط طرف ايراني در اين سفر بيان كرد. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: پيشنهاد داده‌ايم فرانسه به اين قرارداد پايبند باشد و براي انجام اين قرارداد وارد عمل شود.
سايت جهان نيوز -6آبان93
يك رسانه حكومتي ديگر با تيتر «تذكر (نظام) به فرانسوي‌ها در مورد (مجاهدين )»
‌فتح‌الله حسيني. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس يكي از مهمترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه را بحث بر سر پناه دادن فرانسه به (مجاهدين ) اعلام كرد و گفت: در اين رابطه به فرانسوي‌‌ها تذكر داديم كه نبايد از تروريست‌‌ها حمايت كنند. وي افزود اين اقدام فرانسه در پناه دادن به (مجاهدين ) محكوم است و آنها بايد تجديدنظر كنند.
حسيني خاطرنشان كرد: فردا با رئيس مجلس فرانسه ديدار خواهيم كرد و اميدواريم در اين جلسه بحث‌‌هاي خوبي از جمله در مورد منافقين مطرح شود.
سايت افكارنيوز -6آبان93
يك ارگان اطلاعات آخوندي نيز زير عنوان «تذكر به فرانسوي‌ها در مورد پناه دادن به (مجاهدين)/ قول‌نمايندگان فرانسه به هيأت پارلماني (نظام)» نوشت: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس يكي از مهمترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه را بحث بر سر پناه دادن فرانسه به (مجاهدين ) اعلام كرد و گفت: اعلام كرديم از آن‌جا كه (مجاهدين) از اردوگاه اشرف در عراق اخراج شدند ولي فرانسوي‌ها يك پادگان به آنها داده‌اند اين يك ظلم بزرگ به‌شمار مي‌رود.  
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen