Samstag, 25. Oktober 2014

جانيان سپاه پاسداران به صورت يك دختر 24 ساله اسيد پاشيدند

جانيان سپاه پاسداران به صورت يك دختر 24 ساله اسيد پاشيدند

 تاریخ ایجاد در 03 آبان 1393
ايران: در يك جنايت ديگر در اصفهان جانيان سپاه پاسداران به صورت يك دختر 24 ساله اسيد پاشيدند
جمعه شب 2 آبان، باندهاي جنايتكار متعلق به رژيم آخوندي در يك جنايت ضد بشري ديگر يك دختر 24ساله را مورد حمله قرار داده و بر سر و صورت او اسيد پاشيدند. اين جنايت در ساعت 2010 توسط سه جاني موتور سوار كه صورت خود را پوشانده بودند، در سه راه ملك شهر در اصفهان رخ داد.  شاهدان صحنه يكي از اين جانيان را كه از بسيج سپاه پاسداران همان منطقه است، شناسايي كردند.
بنا بر اطلاعات تكميلي دريافتي، يكي از موارد اسيدپاشي در تهران سه شنبه شب 29مهرماه (21اكتبر) در خيابان روبروي مترو توحيد صورت گرفته است كه جانيان موتورسوار به صورت يك زن ميانسال در حالي كه سوار خودرو بوده، اسيد پاشيدند. بيش از نيمي از صورت اين قرباني بر اثر اسيد سوخته است.
الهام امین‌زاده، از معاونان آخوند روحانی، براي در بردن رژيم آخوندي از اين جنايات به توجيه و رفع ورجوع آنها پرداخت و گفت: مسئله اسیدپاشی اصفهان بر مبنای روابط شخصی بوده و ارتباطی با امر به معروف و نهی از منکر نداشته است.
خانم سروناز چيت ساز، مسئول كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران، در روز اول آبان، ضمن ابراز انزجار شديد از جنايت فجيع اسيد پاشيدن بر صورت زنان و دختران جوان در شهرهاي مختلف، عموم زنان و دختران ايراني را به اعتراض عليه اين جنايت ضد بشري و مشاركت فعال در تظاهرات اعتراضي روز سوم آبان و حمايت از زنان غيرتمند ايراني به ويژه قربانيان اين جنايت شوم فراخواند.
كميسيون زنان شوراي ملي مقاومت ايران
 3 آبان 1393 (25 اكتبر2014)
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen