Donnerstag, 23. Oktober 2014

روحانی، تبهکاران اسید پاش را آمر به معروف خواند

آخوند روحانی
آخوند روحانی


آخوند حسن روحانی روز چهارشنبه (30مهر) طی سخنانی در زنجان، از محکوم کردن اسیدپاشی بر روی زنان و دختران میهنمان در چند شهر کشور خودداری کرد. روحانی با ایما و اشاره و بدون آن که کلمه اسیدپاشی را به زبان بیاورد، با شیوه دجالگرانه یکی به نعل و یکی به میخ، گفت: «مباد از صبح تا شب فقط یک مسأله و آن بدحجابی را به‌عنوان منکر مطلق تلقی بکنیم». روحانی که به این ترتیب به‌اصطلاح بدحجابی را منکر خوانده بود، لقب متولی اخلاق و آمر به معروف را هم به باندهای سازمان‌یافته تبهکار اسیدپاش ارزانی کرد و گفت: «چند نفر در این کشور خودشان را متولی اخلاق می‌پندارند. مباد که تحت لوای شعار زیبای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما ناامنی آغاز شود». 

رئیس‌جمهور نظام آخوندی که آشکارا از بالا گرفتن خشم و خروش مردم در واکنش به اسیدپاشی روی زنان و دختران وحشت‌زده بود، در حالی که بروز خشم و نفرت مردم را تفرقه می‌نامید، خطاب به باند رقیب هشدار داد: «نگذاریم در جامعه تفرقه و اختلاف رخنه کند. نگذارید شکاف در جامعه ما ایجاد شود». 

روحانی در قسمت دیگری از اظهارات خود در حالی که بیکاری و فقر را بالاترین منکر می‌نامید، رودرروی ولی‌فقیه، کلید حل همه مشکلات را مذاکره، ادامه مسیر زهرخوران و آویختن به غرب دانست و گفت: «ما در سایه تعامل سازنده، امروز به قدرتهای بزرگ مذاکره می‌کنیم… ما به تعامل سازنده با جهان و به مذاکره برای حل مشکلات مردم به حول و قوه الهی ادامه خواهیم داد».
http://www.mojahedin.org/news/144896/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen