Dienstag, 28. Oktober 2014

اقدامهای سرکوبگرانه و تحریک‌آمیز مأموران عراقی در لیبرتی

اعتراض ساکنان به حیدر عذاب
اعتراض ساکنان به حیدر عذاب


فراخوان به دور کردن مأموران سرکوبگر و تحت‌امر نیروی قدس از لیبرتی 

اقدامهای خصمانه و اذیت و آزار نیروهای عراقی در لیبرتی به دستور رژیم ایران و از طریق عناصری که در سالهای گذشته در سه قتل‌عام در اشرف نقش مستقیم داشته‌اند، هم‌چنان ادامه دارد. این مأموران بسیاری از دستورات خود را به‌طور مستقیم از نیروی قدس دریافت می‌کنند. 

در روز یکشنبه 4آبان ماه (26اکتبر) سروان حیدر عذاب از مأموران شناخته شده عراقی، که در قتل‌عامهای ژوییه 2009، آوریل 2011 و سپتامبر 2013 نقش مستقیم داشته است، قصد ایجاد تنش و درگیری با ساکنان را داشت. به همین خاطر او به یکی از مواضع پلیس در ضلع غربی کمپ رفته و از آنجا قصد ورود به کمپ را داشت. تعدادی از ساکنان که از حضور وی نگران شده بودند به ورود او اعتراض کرده و خواستار خارج شدن او از کمپ شدند. حیدر عذاب متقابلاً رو به ساکنان سلاح گرفته و آنها را تهدید کرد. او همچنین اقدام به فیلمبرداری و عکس برداری از ساکنان نمود. (عکسها ضمیمه است). 
 
 

حیدر عذاب که علاوه بر سه قتل‌عام در سازماندهی و فرماندهی حملات دیگر به اشرف و اعمال محاصره ضدانسانی علیه اشرف و لیبرتی شرکت مستقیم داشته است، از سوی دادگاه اسپانیا به‌خاطر جنایت علیه جامعه بین‌المللی احضار شده است. او هم‌اکنون همراه با سرگرد احمد خضیر، از عوامل اصلی زندان‌سازی و کارشکنی در دسترسی ساکنان به خدمات پزشکی و الزامات لجستیکی است. 

مقاومت ایران ضمن هشدار نسبت به اقدامهای تحریک‌آمیز این مأموران که زمینه‌ساز اقدامهای سرکوبگرانه بیشتر علیه لیبرتی است، و با توجه به تعهدات مکرر و مکتوب دولت آمریکا و ملل‌متحد در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی، خواهان مداخله فوری آمریکا و سازمان ملل برای پایان دادن به این‌گونه اقدامات و دور کردن مأموران سرکوبگری که دستورات خود را از نیروی قدس دریافت می‌کنند، از لیبرتی می‌باشد. 
 
 
 
 دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 
5آبان ماه 93 (27اکتبر 2014)
 http://www.mojahedin.org/news/145089

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen