Samstag, 25. Oktober 2014

سرنگون کردن سه هواپیمای جنگی اسد توسط رزمندگان سوریه

سرنگون کردن سه هواپیمای جنگی اسد
سرنگون کردن سه هواپیمای جنگی اسد


سه هواپیمای جنگی اسد در نبردهای حلب و قنیطره به دست رزمندگان سرنگون شدند.
تلویزیون اورینت: 
گردان حزم که مدتهاست از موشکهای حرارتی استفاده می‌کند اعلام کرد رزمندگان این گردان دو هواپیمای جنگی اسد در اطراف فرودگاه نیریب واقع در حلب را با موشک تاو مورد اصابت قرار دادند. 
 

در همین حال رزمندگان از قنیطره تصاویری را ارسال کرده‌اند که در آن یک جنگنده میگ اسد به‌وسیله ضدهوایی رزمندگان در حال سوختن است. به گفته رزمندگان این هواپیما در غرب دمشق به زمین اصابت کرد. 

همزمان، نبردها در اطراف شهر حمیدیه و صمدانیه بین رزمندگان و نیروهای اسد در جریان است. 
 

گزارشگر تلویزیون اورینت مستقر در حلب از آخرین وضعیت این جبهه گزارش می‌دهد: 
در حالی که رژیم اسد تلاش می‌کند با لشکرکشی، نیروهایش را که در محاصره رزمندگان قرار گرفته‌اند نجات دهد، رزمندگان با وارد آوردن ضربات دیگر تمام محاسبات آن را به هم ریخته‌اند. 

از سوی دیگر نبردهای مناطق حندرات و سیفات به‌شدت در جریان است. امروز رزمندگان توانستند به نیروهای اسد که قصد پیشروی داشتند ضربات کاری وارد کنند. 

یک رزمنده: «رزمندگان روزانه با رژیم جنایتکار اسد درگیر هستند، در این نبردها، رژیم اسد از مزدوران ایرانی و افغانی استفاده می‌کند، امروز صبح رزمندگان گردان حزم دو هواپیمای جنگی اسد در فرودگاه بین‌المللی نیرب که اسد آن را به فرودگاه نظامی تبدیل کرده است منهدم کردند، اسد از این فرودگاه برای کشتار شهروندان غیرنظامی استفاده می‌کند. متأسفانه جهان تا کنون در مورد این جنایات اسد سکوت کرده است. 

مزدوران و شبه‌نظامیان وابسته به آنان بدون پشتیبانی هوایی یک وجب هم توان حرکت و جنگ ندارند. به همین خاطر ما سعی کردیم با انهدام و ناامن کردن فرودگاه این شهر از کشتار غیرنظامیان و توان نیروهای اسد کم کنیم. 

رژیم اسد تلاش کرد با بکارگیری تمامی نیروها و مزدورانش از سمت زندان مرکزی به مناطق استراتژیکی نفوذ کند و توازن قوا در حلب را به نفع خود تغییر دهد، اما با مقاومت هزاران رزمنده آزادی مواجه شد که رودر روی این حکومت جنایت‌پیشه ایستادگی می‌کنند. به لطف خدا مجاهدین در میدان مبارزه در سرما و گرما و با امکانات محدود حاضرند و آماده هستند و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند دشمن به خواسته‌هایش برسد. انشاء الله در روزهای آینده شاهد اجرای عمیاتهای ویژه و وارد آوردن ضربات کاری دیگر در مناطق درگیری توسط رزمندگان مقاوم شهر حلب خواهیم بود». 

توضیحات یکی از فرماندهان رزمندگان درباره نبردهای اطراف شهر حندرات و سیفات: 
فرمانده رزمندگان: رژیم اسد بسیار تلاش کرد مناطق حندرات و سیفات و اطراف آن را تصرف کند. مردم منطقه در شرایط بسیار سختی هستند. اما لطف خدا ما اجازه نمی‌دهیم نیروهای اسد یک وجب به این مناطق نزدیک شوند. 

در این درگیریها شبه‌نظامیان شیعی که از ایران و افغانستان آمده‌اند، برای اسد در می‌جنگند، آنها قصد داشتند، مناطق نوبل و الزهرا را که شیعه نشین هستند به کنترل خود دربیاورند، اما با مقاومت رزمندگان مواجه شدند و متوقف گردیدند. به یاری خدا ما برای مقابله با تمامی تحرکات آنها حاضریم و پاسخ مناسب را می‌دهیم.
http://www.mojahedin.org/news/144973

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen