Mittwoch, 29. Oktober 2014

آخوند روحانی در دفاع از وزیر مردود خود برای وزارت علوم بر سابقه پاسداری او تأکید کرد

آخوند روحانی در مجلس  ارتجاع
آخوند روحانی در مجلس ارتجاع


آخوند حسن روحانی که به‌منظور دفاع از محمود نیلی وزیر پیشنهادی خود برای وزارت علوم، در جلسه علنی مجلس ارتجاع شرکت یافته بود، نسبت به هر گونه تفرقه در رژیم و استفاده دشمن هشدار داد و گفت: «هر کجا که خدای ناکرده بین ما اندک فاصله‌ای ایجاد شد دشمن از ان فاصله و شکاف استفاده کرد». 

روحانی با اعتراف به خطرناک بودن شرایط و بحرانی بودن وضعیت رژیم، عاجزانه از مجلس درخواست رأی اعتماد کرد و گفت: «امروز ما در شرایط بسیار حساس جهانی و منطقه‌یی هستیم. 

روحانی در ادامه ابراز وحشت خود از وضعیت شکننده رژیم، افزود: «درآمد اصلی کشور یعنی درآمد نفت حدود 30% کاهش پیدا کرده، و ما باید با شرایط جدید و وضع اقتصاد جهانی که البته همیشه در موضوع نفت اقتصاد تنها حاکم نبوده و معمولاً سیاست و توطئه‌های جهانی هم نقش به‌سزایی داشته و دارد. ما در شرایطی هستیم که متأسفانه منطقه ما را ناامنی و بی‌ثباتی فراگرفته است». 

اما شدت جنگ و جدال در رأس رژیم به‌خصوص در آستانه مذاکرات حساس اتمی، چنان حاد است که نمایندگان باند ولی‌فقیه ارتجاع نه به التماسهای روحانی و نه به سوگندهای غلاظ و شداد وی که می‌خواست نسبت به ماهیت سرکوبگر وزیر پیشنهاد خود اطمینان خاطر بدهد، اعتنا نکرد و وزیر پیشنهادی او را با اکثریت قاطعی رد کرد.
http://www.mojahedin.org/news/145185/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen