Freitag, 31. Oktober 2014

در آیینه رسانه ها مريم رجوي، رهبر اپوزيسيون ايران: رژيم تهران «پدرخوانده داعش» است

در آیینه رسانه ها

مريم رجوي، رهبر اپوزيسيون ايران: رژيم تهران «پدرخوانده داعش» است

 تاریخ ایجاد در 09 آبان 1393
مريم رجوي، پرزيدنت شوراي ملي مقاومت ايران روز سه شنبه به نمايندگان پارلمان فرانسه فراخوان داد كه از جنبشهاي بردبار مسلمان در مبارزه عليه افراطي گري اسلامي كه بطور يكسان در اعمال شبه نظاميان داعش و رژيم آخوندهاي حاكم بر ايران ظهور يافته است حمايت كنند.
مريم رجوي اين سخنان را در يك گردهمايي بزرگ در پارلمان فرانسه با حضور چندين پارلمانتر از احزاب مختلف بيان كرد. اين برنامه بنا به دعوت كميته پارلماني براي يك ايران دمكراتيك كه از قانونگذاران از تمامي طيف سياسي پارلمان فرانسه تشكيل شده است، برگزار گرديد.
علاوه بر نمايندگان مجلس ملي  كه سخنراني كردند، چندين مدافع حقوق بشر و متخصصين نيز در برنامه حضور داشتند و نظرات خود را ابراز داشتند. علاوه بر آنها نخست وزيرپيشين فرانسه، اديت كرسون و نخست وزير پيشين الجزاير سيد احمد غزالي نيز در اين برنامه شركت كردند.
مريم رجوي، در حاليكه به «سياست استمالت» كه توسط رژيم شياد حاكم بر ايران مورد سوء استفاده قرار ميگيرد اشاره داشت، سياست غرب در قبال حكومت تهران را بعنوان يك سياست ضعيف مورد انتقاد قرار داد. رجوي اشاره كرد كه «اوج گيري داعش محصول جنايتهاي بي سابقه ملاها در ايران، بشار اسد در سوريه، مالكي در عراق و سياست فرقه يي آنها عليه بخش بزرگي از جمعيت عراق و سوريه است».
مريم رجوي در ادامه سخنان خود به فرانسه و ساير كشورهاي غربي توصيه نمود كه با تهديد فراگيرتر ناشي از سرمنشاء تمامي درگيريهاي طائفي مقابله كنند و اين از طريق ارائه حمايت به جنبشهاي منطقه اي و بين المللي اي ميسر خواهد بود كه يك ديدگاه بردبار و دمكراتيك از اسلام را بعنوان آلترناتيوي در مقابل جنبشهاي افراطي كه در اين برهه بدنبال تحت كنترل در آوردن خاور نزديك هستند، نمايندگي ميكنند.
مريم رجوي گفت «حمايت از مقاومت ايران باعث شناخته شدن اين آلترناتيو فرهنگي خواهد شد و به مقابله با عضوگيري جوانان اروپايي توسط بنيادگرايان كمك خواهد كرد».
او با اشاره به سركوب فزاينده در دوران حسن روحاني، كه بيش از 1000اعدام را در كارنامه خود دارد و اكنون جنايت اسيدپاشي به زنان نيز به بيلان او اضافه شده، گفت: «اين است ماهيت واقعي رژيم ايران كه پدرخوانده داعش است و ستم‌ و شقاوتش نسبت به مردم ايران صدبار بدتر از اعمال داعش است. آخوندها از زنان ايران شكست خورده‌اند. تحميلات ارتجاعي‌شان نسبت به جامعه ايران به بن‌بست رسيده و حكومت‌شان عميقاً متزلزل و بي‌ثبات است. و با اين بربريت آشكار و اعدام ظالمانه ريحانه جباري نمي‌توانند خود را نجات بدهند.»
در مورد مذاكرات اتمي بين كشورهاي 1+5 و رژيم ايران، مريم رجوي گفت: « اين رژيم با استفاده از سياست مماشات و با انواع فريبها‌ تلاش مي‌كند پروژه هاي تسليحات اتمي خود را حفظ كند. وي هشدار داد: هر توافقي بايد شامل اجراي بي قيد و شرط قطعنامه‌هاي شوراي امنيت، توقف كامل غني سازي و بازرسيهاي سرزده از تمام سايتها‌ و مراكز مشكوك باشد والا راه براي دستيابي اين رژيم به بمب اتمي باز مي ماند».
رويتر - 28 اكتبر 2014
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen