Donnerstag, 29. Mai 2014

بيانيه كنگره آزادگان سوريه: ما در يك جبهه مشترك عليه دشمني مشترك به نام رژيم ملاهاي حاكم بر ايران مبارزه مي كنيم

بملاهاي حاكم بر ايران مبارزه مي كنيانيه كنگره آزادگان سوريه: ما در يك جبهه مشترك عليه دشمني مشترك به نام رژيم يم

 تاریخ ایجاد در 08 خرداد 1393
كنگره آزادگان سوريه ملاقات خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران با آقاي احمد الجربا رئيس ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب و اپوزيسيون سوريه را ارج مي‌نهد، ما اميدواريم كه اين ديدار همكاري مشترك بين انقلاب مبارك سوريه و مقاومت ايران را گسترده تر كند.
كنگره آزادگان سوريه، محكوميت سركوب و كشتار مردم سوريه و حمايت همه جانبه فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران از ديكتاتوري بشار اسد از سوي خانم رجوي، و فراخوان ايشان به جامعه بين‌المللي براي حمايت از ارتش آزاد و ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب و اپوزيسيون سوريه بعنوان نماينده مشروع مردم سوريه، را خوشامد مي گويد.
ما همبستگي و برادري مقاومت ايران با انقلاب سوريه را مي‌ستاييم و خاطرنشان ميكنيم كه ما و مردم ايران در يك جبهه مشترك عليه دشمني مشترك بنام رژيم ملاهاي حاكم بر ايران مبارزه ميكنيم. و سرنوشت مردم سوريه و انقلاب سوريه و سرنوشت مردم ايران و نماينده مشروعش، مقاومت ايران به رهبري خانم مريم رجوي، در از بين بردن رژيم ملاها و رژيم بشار اسد به هم گره خورده است.
اعمال سركوبگرانه‌اي كه عليه مجاهدين خلق در كمپ ليبرتي در عراق انجام ميگيرد تماما از انسانيت به دور بوده و حقوق تضمين شده آنان از سوي اديان آسماني را ناديده ميگيرد، و اين، همان شيوه‌هايي است كه باندهاي اسد در زندانهاي سوريه بكار ميگيرند.
اميدواريم كار مشترك فعال بين نمايندگان انقلاب سوريه و مقاومت ايران براي سرنگوني دو رژيم سياهي كه با تحريك فرقه‌اي و مذهبي بر سر پا هستند، به پيروزي برسد.
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen