Sonntag, 18. Mai 2014

شکوه و شکايت روحانی از دوگانه گويی ولی فقيه ارتجاع

سخنرانی آخوند روحانی
سخنرانی آخوند روحانی

شکوه و شکايت روحانی از دوگانه گويی ولی فقيه ارتجاع

آخوند حسن روحاني طی يک سخنرانی، با اشارات آشکاری به خامنه ای از او خواست که دست از به نعل و به ميخ زدن بردارد و تمام عيار در خط او گام بردارد. روحانی که امروز (يکشنبه 28ارديبهشت) در مراسمی تحت عنوان «تجليل از استادان و محققان…» سخنرانی می کرد، در حالی که سنگ توسعه را به سينه می زد، گفت: «ما بايد از اصول ثابت برای دست يافتن به توسعه استفاده کنيم و برای اين که پيشرفته شويم بايد در اولويتها هم نظر شويم. 

رئيس جمهور نظام آخوندی در حالی که به وضعيت فلج و شقه شقه رژيم اشاره می کرد، گفت: «اگر جامعه ما چند شقه شود، يک شقه بگويد اولويت آن است و ديگری بگويد اولويت چيز ديگری است، به هدف نمی رسيم». 

آخوند روحانی با اذعان به اين نبايد انتظار اتفاق نظر در اين رژيم صدپاره داشت، افزود: «نمی خواهم بگويم در همه اولويتها اتفاق نظر داشته باشيم لااقل همه با هم در توسعه کشور و در نرخ رشد، اتفاق نظر داشته باشيم». 

روحانی با برآشفتگی آشکار از دوگانه گوييهای خامنه ای و مخالف خوانيهای باند او گفت: «نمی شود آدم يک شعار بدهد، يک سخن بگويد و يا يک تيتر اعلام کند و به لوازم آن پايبند نباشد… کشور با شعار درمانی و گفتار درمانی درست نمی شود، هر چه می خواهيم سخنرانی کنيم و حرف بزنيم ولی کشور نياز به برنامه، عمل، تحرک و وحدت دارد». 

رئيس جمهور نظام آخوندی سپس با وضوح، بر تأسی به غرب و سرمايه داری به عنوان تنها راه توسعه تأکيد کرد و گفت: «بسياری از اصول رشد، توسعه و پيشرفت، ثابت است. ژاپن همان راهی را در پيشرفت طی کرده که آلمان، کره جنوبی يا آن کشور آمريکايی يا اروپايی طی کرده اند». 

به اين ترتيب، روحانی با هر چه علنی تر نمودن تعارض ميان دو خط، خط وابسته گرايی باند خودش با خط ادامه روشهای قرون وسطايی ولی فقيه، جنگ قدرت در رأس نظام را يک درجه ديگر تشديد کرد.
http://www.mojahedin.org/news/138428

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen