Mittwoch, 21. Mai 2014

آخوند کعبی عضو مجلس خبرگان: عده یی همین که حکم خود را گرفتند دیگر رهبری را فراموش می کنند

اجلاس مجلس خبرگان آخوندی
اجلاس مجلس خبرگان آخون


آخوندکعبی عضو مجلس خبرگان رژیم، به تضعیف بیش از پیش موقعیت خامنه ای در درون رژیم اعتراف کرد. 

آخوند کعبی که در جمع مزدوران بسیجی رژیم سخنرانی می کرد گفت: «قوه مقننه، قضاییه و تمام ارگانها تحت اشراف مستقیم ولایت فقیه است و این اشتباه است که فکر کنیم رهبری فقط در حد نطق و دستوری یا در حد نصیحت، حکم حکومتی و یا اصلاحی آن هم تنها در برخی امور جامعه وارد می شود. تمام ارگانها باید دستور مستقیم از رهبری بگیرند و این تفکر که فکر کنیم رهبری تنها تذکری می دهند غلط است». 

بنا به گزارش خبرگزاری سپاه تروریستی قدس موسوم به تسنیم، روز سه شنبه (30اردیبهشت) آخوند کعبی به سر پیچی کارگزاران و مهره های رژیم از دستورات خامنه ای اشاره کرد و گفت: اگر در این مملکت و نظام مشکلی پیش بیاید از کم کاری سه قوه است چرا که عده یی همین که حکم خود را گرفتند دیگر رهبری را در عمل فراموش می کنند و مستقل کار می کنند اما این خلاف قانون اساسی است و باید به رهنمونهای رهبری مو به مو عمل نمود. 

عضو خبرگان آخوندی در ادامه واکنشش نسبت به بی اعتباری خامنه ای به باندهای رژیم هشدار داد که ادامه این روند شرایط را از کنترل رژیم خارج می کند و گفت: رهبری نقش مدیریت کلان کشور را به عهده دارند و این تفکر که ایشان تنها مدیر معنوی جامعه هستند اشتباه بزرگی است چرا که اگر نظارت ایشان نبود به هیچ وجه اتفاقات این سالهای پس از انقلاب اسلامی تا کنون قابل کنترل نبود. 
آخوند کعبی همچنین در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن تمسخر و نفی شعارهای آخوند روحانی، او را دروغگو نامید. 
آخوند کعبی گفت: در سیاست خارجی بنا بر دستورات رهبری باید مصلحت و نرمش قهرمانانه در نظر گرفته شود و اگر بیاییم در مقابل اش از عقلانیت و عدالت حرف بزنیم به این معنی است که تا کنون عدالت و اعتدال و عقلانیت در سیاست خارجی نظام اسلامی وجود نداشته است و این دروغ است.

http://www.mojahedin.org/news/138561/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen