Sonntag, 18. Mai 2014

کابوس وحشت و غيظ جنون آميز رژيم آخوندی در برابر مجاهدين و مقاومت ايران

واکنش رسانه‌های رژیم ایران در قبال اجلاس زیر کمیته حقوق بشر بین‌المللی  پارلمان کانادا
واکنش رسانه های رژيم ايران در قبال اجلاس زير کميته حقوق بشر بين المللی پارلمان کا
خبرگزاری سپاه تروريستی قدس-25ارديبهشت93 نوشت: « «هفته مسئوليت پذيری ايران» عنوان همايشی از پارلمان کانادا با موضوع حقوق بشر ايران است؛ «احمد شهيد» همراه با «مريم رجوی» در اين نشست حضور دارند. 

پارلمان کانادا برنامه ای يک هفته ای با موضوع حقوق بشر ايران ترتيب داده که سازمان دهنده اصلی آن «کالتر» از سياست مداران کانادا است. وی در سال 2012 عضو يکی از کمپين هايی بوده که خواهان حذف نام مجاهدين از فهرست سازمانهای تروريستی آمريکا و کانادا بوده است. 

همين خبرگزاری نوشت: سخنگوی وزارت خارجه مرضيه افخم، گفت: دولت فعلی کانادا به عنوان يک دولت افراطی شناخته شده که مواضعش فاقد منطق سياسی بوده و بی ارزش می باشد و اين اظهارات در چارچوب رويکرد افراط گرايانه و به عنوان تلاشی شناخته شده در راستای پروژه ايران هراسی ارزيابی می شود. 

مرضيه افخم افزود: دولت کانادا که خود مکرراً به نقض حقوق بشر به ويژه حقوق بوميان متهم می باشد، فاقد صلاحيت برای اظهارنظر در اين خصوص بوده و ادعاهای حقوق بشری وزير خارجه کانادا در اين زمينه با اهداف سياسی است. سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان ساخت: بازگشت به سنت های متعارف ديپلوماتيک، نياز دولت کانادا برای همسويی با جامعه بين الملل می باشد و بهتر است دولتمردان کانادا به رويه اعتدال و بهره گيری از خرد جمعی روی آورند.

خبرگزاری سپاه تروريستی قدس در گزارش ديگری نوشت: وزير خارجه کانادا درباره ايران و سياستهايش در قبال تهران گفت: «روزهايی که سياستهای خارجی کانادا با ميانه روی مشخص می شد به پايان رسيده است؛ روزهايی که ابتدا ميزان حرارت افراد دور ميز را تعيين می کرديم و سپس سعی می کرديم در جايی نه سرد و نه گرم بنشينيم، تمام شده است». 

جان برد سپس ادعا کرد موارد نقض حقوق بشر در دولت ايران افزايش يافته است. وی در ادامه در اظهاراتی توهين آميز گفت وزير کشور ايران «وزير قتل» است. و گفت: «نظام ايران تهديدی برای دنيا است». 

آقا محمدی نماينده مجلس ارتجاع نيز به خبرگزاری سپاه پاسداران گفت: کانادا و غرب هيچ سند و مدرکی درباره رفتارهای ضد حقوق بشری ايران در اختيار ندارند و حالا به سراغ مجاهدين آمده اند تا خود را به مجاهدين آويزان کنند. 

خبرگزاری سپاه پاسداران همچنين نوشت: محمدحسن آصفری عضو کميسيون سياست خارجی و امنيت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری هفته مسئوليت ايران در کانادا با محوريت مجاهدين و با هدف انتقاد از حقوق بشر در ايران گفت: مجاهدين با پول مردم کانادا در حال برگزاری همايشی ضد نظام ايران است و دولت کانادا به جای برگزاری اين چنين همايشی بهتر است مشکلات داخلی خودش را رسيدگی و برطرف نمايد. 

خبرگزاری سپاه پاسداران همچنين نوشت: پارلمان کانادا نمايشی را تحت عنوان مسئوليت پذيری ايران به مدت يک هفته آغاز کرده است. در اين نمايش سياسی که به بهانه مسائل حقوق بشری ايران آغاز شده است، اعضای مجاهدين از جمله مريم رجوی، شرکت دارند. تا دو سال قبل، مجاهدين در فهرست گروه های تروريستی در کانادا قرار داشت اما از اين فهرست خارج شد. 

احمد شهيد، نماينده ويژه سازمان ملل در امور حقوق بشری ايران که به نوشتن گزارش های جهت دار عليه جمهوری اسلامی شهرت دارد نيز در اين نمايش سياسی شرکت کرده است. 

طی چند ماهه پس از توافق ژنو، موسوم به برنامه اقدام مشترک، تبليغات حقوق بشری بر ضد جمهوری اسلامی ايران افزايش بی سابقه ای يافته است.
http://www.mojahedin.org/news/138364

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen