Sonntag, 18. Mai 2014

سوز و گداز روزنامه جوان از سخنرانی خانم مريم رجوی در جلسه استماع پارلمان کانادا

واکنش روزنامه جوان ارگان بسيج ضد مردمی
جوان ارگان بسیج ضد مردمی -
جوان ارگان بسيج ضد مردمی -

سوز و گداز روزنامه جوان از سخنرانی خانم مريم رجوی در جلسه استماع پارلمان کانادا

روزنامه جوان ارگان بسيج سپاه پاسداران (27ارديبهشت)، از سخنرانی رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران در جلسه استماع پارلمان کانادا به شدت سوز و گداز کرد و آن را «گشايش جبهه يی تازه برای تقابل با جمهوری اسلامی» توصيف نمود. 
ارگان بسيج ضدمردمی ضمن چاپ عکس بزرگی از خانم مريم رجوي و جلسه استماع پارلمان کانادا، طی مقاله يی ضمن اين ادعای سخيف که گويا گردانندگان اين جلسه صدهاهزار دلار رشوه از مجاهدين دريافت کرده اند، با خشم و حيرت خاطرنشان می کند که اين جلسه پارلمانی همزمان است با زانو زدن رژيم در برابر غرب که اين روزنامه از آن با عبارت «رايزنی ديپلوماتيک با غرب برای حل مناقشهٴ موجود در برنامه هسته يی خود و پايان دادن به چالشها» ياد می کند. 
جوان سپس با ابراز وحشت از جام زهر حقوق بشر که مجاهدين و مقاومت ايران پس از زهر اتمی برای رژيم تدارک ديده اند، می افزايد: «غربيها… همواره به دنبال گشايش جبهه يی تازه برای تقابل با جمهوری اسلامی بوده اند. حقوق بشر يکی از همان جبهه های تقابلی است که پس از حصول توافق اوليه ميان ايران و غرب در موضوع هسته يی، برجسته تر از هر زمان ديگری شده و حالا چند ماهی است که در صدر اخبار بنگاههای خبرپراکنی بين المللی عليه جمهوری اسلامی است». 
ارگان بسيج ضدمردمی با ابراز شگفتی از اين که خانم مريم رجوی رئيس جمهور برگزيده مقاومت «به عنوان يکی از مدافعان حقوق بشر در پارلمان کانادا سخنرانی کرده است» می افزايد: «ديگر مدعو اين جلسه، احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل در موضوع حقوق بشر ايران است، فردی که گزارشهای مغرضانهٴ خود را با استفاده از منابع اطلاعاتی (مجاهدين) نگارش می کند…».
http://www.mojahedin.org/news/138423

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen