Sonntag, 25. Mai 2014

درگیریهای گسترده رزمندگان الانبار با ارتش مالکی

رزمندگان عشایر در استان الانبار
رزمندگان عشایر در استان الا
عبدالقادر النائل از رهبران جنبش مردمی استان الانبار اعلام کرد: از روز گذشته درگیریهای بسیار گسترده یی در رمادی جریان دارد. النائل گفت: بعد از اقامه نماز وحدت جمعه در رمادی این درگیریها به اوج رسید. صدای انفجارهای گسترده در رمادی شنیده می شد که ناشی از انهدام تانکها و خودروهای نظامیان مالکی بود. به گفته عبدالقادر النائل که اظهاراتش روز جمعه 2خرداد توسط تلویزیون رافدین پخش شد، گفت: «درگیریهای نظامی طی 72ساعت گذشته در تمام مناطق رمادی جریان داشته است... هم اکنون آب آشامیدنی و برق شهر رمادی قطع شده و یک محاصره کامل برقرار است و نیروهای دولتی اجازه نمی دهند مواد غذایی و دارویی و سوخت وارد رمادی شود. همچنین مجروحان نمی توانند به بیمارستان بروند چرا که به اتهام ارتباط با انقلابیون دستگیر می شوند و سازمانهای بین المللی هم هیچ دخالتی نمی کنند. 

تلویزیون رافدین همچنین به نقل از سرتیپ ستاد عبدالرحمن الجنابی عضو شورای نظامی انقلابیون فلوجه درباره آخرین تحولات نظامی امروز شنبه در فلوجه گزارش داد: 
شبه نظامیان مالکی تلاش کردند که در منطقه النعیمیه حمله کنند و بعد از درگیریهای شدید؛ شبه نظامیان مالکی پا به فرار گذاشتند و انقلابیون تعدادی از خودروهای نظامیان مالکی و مقادیری از سلاحها و مهمات آنها را به غنیمت گرفتند. این در حالی بود که آتشباری نیروهای ارتش مالکی بر روی تمامی محلات فلوجه با کاتیوشا ادامه داشت.

http://www.mojahedin.org/news/138708

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen