Mittwoch, 21. Mai 2014

رسایی در مجلس: «جیب مردم را آنهایی زدند که ۳سال به انگلیس پناهنده شدند!»

آخوند رسایی در مجلس رژیم ایران
آخوند رسایی در مجلس رژیم ایرا
مجلس ارتجاع، امروز (چهارشنبه 31اردیبهشت) بار دیگر صحنهٴ تیغ کشی دلواپسان توافق هسته یی و متمردان باند ولی فقیه علیه روحانی و رفسنجانی بود. آخوند رسایی از نمایندگان بخش متمرد باند ولی فقیه در مجلس رژیم، ابتدا با تمجید از روحانی و ظریف و تیم مذاکره کننده که در مذاکرات اخیر به توافقی دست نیافتند، گفت: «البته ما شما را به خاطر این ایستادگی مذمت نمی کنیم ما به شما تهمت نمی زنیم، ما مانند آقای روحانی نمی گوییم که عده یی به نام ایستادگی در برابر ابرقدرتها جیب مردم را زدند و اموال مردم را غارت کردند. 

رسایی سپس به مخاطب قرار دادن روحانی افزود: «آقای روحانی آیا ایستادگی این بار دولت و تیم مذاکره کننده در برابر زیاده خواهیهای غرب برای زدن جیب مردم است؟». آخوند رسایی در ادامه سخنان خود، با اشاره به رشوه خواری پسر رفسنجانی گفت: «جیب مردم را آنهایی زدند که… 3سال به انگلیس پناهنده شدند و سر در پرونده هایی مانند کرسنت و استات اویل داشتند و در مکالمات تلفنی شان با یک ضدانقلاب اقرار می کنند که با «بابا» [یعنی رفسنجانی] تقسیم کار کرده اند تا به نظام فشار بیاورند». 

شایان ذکر است که این حملات به روحانی و رفسنجانی را بایستی شاخ و شانه کشیدن در برابر خود ولی فقیه نیز محسوب کرد، زیرا خامنه ای دو روز پیش پاسدار فیروزآبادی بالاترین مقام نظامی سرسپردهٴ خود را به صحنه فرستاد و از طریق او فرمان داد که ایادی رژیم حمله به روحانی را متوقف کنند و آنها را به «برخورد» تهدید کرد؛ اکنون ادامه این حملات که حتی یک روز هم متوقف نشد، از یک سو طلسم شکستگی بیش از پیش ولی فقیه و از سوی دیگر قدرتمندی این متمردان را که بخش مهمی از سپاه پاسداران را پشت سر خود دارند، نمایان می سازد.
http://www.mojahedin.org/news/138557/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen