Sonntag, 27. April 2014

بزرگداشت دکتر کاظم رجوی شهيد بزرگ حقوق بشر و مقاومت ايران




ژنو ـ ارديبهشت 93 
به مناسبت بزرگداشت دکتر کاظم رجوي شهيد بزرگ حقوق بشر و مقاومت ايران، جلسه يی در ژنو برگزار گرديد: 

برتيه پرگو، استاد دانشگاه 
دوستان، عزيزان، برادران 
دکتر کاظم رجوی دوست من بود و هم چنان دوست من باقی مانده است. 
همچنين مواضعی که کاظم از آنها دفاع می کرد آن مواضع و آن انگيزشهايی که از آن دفاع می کرد، هنوز در من زنده هستند. 
ما يادبود بيست و چهارمين سالگرد ترور او را برگزار می کنيم و من همراه با شما افشا می کنيم سياست رژيم ايران و مزدوران قاتلش را که در بيرحمی تمام اين کار را انجام دادند. 
من کوتاهی دولتمان را در برابر رژيم تهران محکوم می کنم. 
همچنين دولت [شيراک] در فرانسه که چندی بعد از شهادت کاظم يکی از قاتلان او را به ايران فرستاد و اين همکاری و اين استرداد شرم آور است. 
همچنين می خواهم الآن که به دکتر کاظم فکر می کنم همچنين صدها نفر ديگر را هم که در کشورهای ديگر ترور شدند در انگليس و ديگر کشورها را يادآوری و محکوم کنم. 
همچنين صدها و هزاران نفر ديگری را که مانند دکتر کاظم جانشان را در راه آزادی وطنشان فدا کردند ياد آنها را گرامی می داريم. 
آنها بهای بسيار سنگينی پرداختند برای ايستادگی در برابر ديکتاتوريهای رژيم شاه و خمينی. 
هرگز فراموش نمی کنم درد و رنجی مجاهدين را چه وقتی در اشرف بودند و چه الآن که در ليبرتی هستند، آنها هميشه آنها در ذهن من هستند. 
همچنين من فکر می کنم به کسانی که مثل آنها مقاومت و ايستادگی می کنند در برابر اين همه درد و رنج، مقاومت می کنند و به مبارزه خودشان ادامه می دهند. 
به شما می گويم که موفق باشيد شجاع باشيد به راه خودتان ادامه بدهيد. درود به شما و خلق ايران. 



 ادامه مطلب  كليپها  از لینک زیر
http://www.mojahedin.org/news/137432

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen