Sonntag, 27. April 2014

ايران: حمله نيروهاي سركوبگر به زندان زنان در شهر ري


روز يكشنبه 7 ارديبهشت ماه پنج تن از شكنجه گران و عوامل نيروهاي سركوبگر رژيم با باتون، شوكر برقي و كمربند به بند يك زندان زنان در شهر ري در نزديكي تهران حمله كردند و زنان بيدفاع اين بند را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.
در اين  بند كه مساحت آن حدود 190متر مربع است 240زن زنداني هستند. ريحانه جباري، زن جواني كه به خاطر دفاع از خود در مقابل تعرض يك عامل اطلاعاتي رژيم به اعدام محكوم شده در اين بند زنداني است. مزدوران هواخوري بند را بستند و تلفنها را نيز قطع كرده اند.
اصغر كوليوند افسرنگهبان زندان كه يك سردژخيم جنايتكار است، شخصا با شقاوت تمام زنان بيدفاع را با كمربند مضروب مي كرد. دو مزدور ديگر به نامهاي محمد محمدزاده و تاتار با شوكر برقي و باتون و كمربند به زنان حمله ور شدند. افسر نگهبان بند زنان مزدوري به نام سيما پورمند است كه شخصا زندانيان بيدفاع را مورد ضرب و شتم قرار مي داد.
مقاومت ايران عموم مراجع بين المللي و نهادهاي مدافع حقوق بشري و حقوق زنان را به محكوميت اين اقدام ضد انساني فرا مي خواند و تأكيد مي كند سكوت ننگين دولتهاي غربي در مورد حمله هولناك 28فروردين به زندانيان سياسي رژيم ملايان را براي حمله به ديگر زندانها و زندانيان جري تر كرده است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
7 ارديبهشت 1393 (27 آوريل 2014)
http://www.hambastegimeli.com/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen