Freitag, 25. April 2014

آخرین و مهمترین اخبار

آخرین و مهمترین اخبار

پاسخ رسمي احمد شهيد به حملات شخصي رژيم ايران

 تاریخ ایجاد در 05 ارديبهشت 1393
سايت احمد شهيد، گزارشگر ويژه سازمان ملل در رابطه با حقوق بشر در رژيم ايران- قربانيان واقعي حملات شخصي
اين موضوع مخفي نيست كه حملات شخصي توسط بعضي از مقامات ايراني طراحي ميشود و رسانه ها به سرعت بعد از جلسه 25 ”شوراي حقوق بشرملل متحد“ كه در اواخر مارس برگزار شد در اين رابطه به افقهاي جديد يا به اعماق جديدي رسيدند
بارها مردم از من ميپرسند آيا اين حملات كه اغلب شامل توهين هاي زشت و خشن و اظهارات افترا آميز ميباشد بر كار من تاثير دارد يا خير؟ جواب من اين است كه مطمئنا وقتي من چنين تاكتيكهاي نااميد كننديي را ميابم، ماهيت پريشان كننده آنها براي من ناراحت كننده ميباشد.
عرضه كردن گزارش من و گفتگوي متقابل درباره وضعيت حقوق بشر در جمهوري اسلامي ايران كه در ميان اعضاي شوراي حقوق بشر صورت گرفت براي همه دست اندركاران براي بحث و گفتگوي فشرده موضوعات و پرونده هاي آزار و اذيت يك فرصت را بوجود آورد.
توهين و اظهارات تحريك آميز فقط به كاستن از اين فرصت خدمت ميكند، و راه حلهاي مورد نياز لازم را براي آنان كه در جامعه ايران بيشتر آسيب پذير هستند را به تاخير مي اندازد، راه حلهايي كه اغلب از بحث و گفتگوي باز و اساسي ناشي شده است.
http://www.hambastegimeli.com/home/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen