Sonntag, 27. April 2014

علی لاريجانی: روحانی در ماجرای مک فارلين دست نداشت

آخوند حسن روحانی و پاسدار علی لاریجانی
آخوند حسن روحانی و پاسدار علی لاريجانی
علی لاريجانی رئيس مجلس ارتجاع در دفاع از آخوند روحانی، نقش او را در ماجرای کلت و کيک و خريد سلاح توسط خمينی از آمريکا و اسراييل انکار کرد و گفت روحانی در ماجرای مک فارلين نقشی نداشته است. 

وی که روز يکشنبه 7ارديبهشت برای جمع مزدوران رژيم در محيطهای کارگری سخنرانی می کرد با اشاره به انتشار سی دی در مورد افشای نقش آخوند حسن روحاني در ماجرای مک فارلين گفت: ”چند روز گذشته جنجالی بر سر سی دی «من روحانی هستم» در کشور ايجاد شد که البته بخشی از آن دروغ بود و محتوای اين سی دی نادرست تدوين شده بود و متأسفانه افرادی که اين کار را کردند مشخص است“. لاريجانی باند رقيب را دروغگو خواند و افزود: ”هدف از اين دروغ ها ايجاد دعوای داخلی است“. 

لاريجانی که طی روزهای اخير به خاطر تأکيدش بر امکان حل مسأله اتمی ظرف 2 تا 3ماه مورد حمله باندهای رقيب قرار گرفته است، گفت: امروز کشور بيش از هر زمان ديگری نياز به آرامش دارد و نبايد به بهانه انتقاد از هر روشی استفاده کرد و دروغ را گسترش داد. 
لاريجانی، باندهای رقيب را سرزنش کرد مسأله اصلی کشور که مسائل اقتصادی است را فراموش کرده و «فقط به دنبال ايجاد دعوا در کشور هستند». 
لاريجانی در قسمت ديگری از سخنانش مشکلات اقتصادی را ناشی از عملکرد دولت گماشته ولی فقيه دانست و گفت: اقتصاد کشور دارای مشکلاتی است که بخشی از آن ريشه در سالهای قبل دارد و بخشی نيز به دليل گستردگی کار دولت است که 90 درصد از بودجه کشور را به عنوان بودجه اجرايی مصرف می کند. 
لاريجانی «تورم و بيکاری» را «دو معضل» اصلی رژيم دانست و گفت اين دو مساله، مسأله اصلی کشور است و ساير موضوعات در فرع قرار دارند.
http://www.mojahedin.org/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen