Freitag, 26. September 2014

مريم رجوي: روحاني يك «جنايتكار» است

مريم رجوي: روحاني يك «جنايتكار» است

 تاریخ ایجاد در 04 مهر 1393
رئيس جمهور برگزيده مقاومت، خانم مريم رجوي، درمصاحبه با تلويزيون فاكس نيوز گفت: حسن روحاني نماينده ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران است و نماينده مردم ايران نيست. او نماينده رژيمي است كه با اعدام، شكنجه و تروريسم شناخته ميشود. در دوران روحاني هر 7 ساعت يك ايراني اعدام شده است. اين اهانتي به ملت بزرگ ايران است كه يك قاتل در خاك آمريكا و در ساختمان ملل متحد پذيرفته مي‌شود. روحاني نماينده رژيمي است كه با توليد بمب اتمي، شركت در كشتار سوريه و  دخالت در عراق و صدور بنيادگرايي شناخته ميشود. ايالات متحده و كشورهاي گروه پنج به علاوه يك بايد اين رژيم را واداركنند كه قطعنامه‌هاي شوراي امنيت درباره برنامه اتمي ايران را اجرا كند. امتياز دادن به رژيم آخوندها، آنها را جري تر و به بمب اتمي نزديك تر ميكند.
مريم رجوي افزود: القاعده و داعش  ونظاير آنها بر اثر شرائطي بوجود آمده‌اند كه آخوندهاي حاكم برايران با صدور بنيادگرايي در منطقه فراهم كرده‌اند. مقابله با داعش البته ضروري است، اما تضمين آن قاطعيت نشان دادن عليه ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران به عنوان كانون بنيادگرايي وتوحش مذهبي است.مردم و مقاومت ايران براي سرنگوني اين رژيم نبرد خود را ادامه مي‌دهند و به يقين به آزادي و دمكراسي دست مي‌يابند.
رئيس جمهور برگزيده مقاومت تأكيد كرد: ما خواهان يك ايران آزاد هستيم؛ يك جمهوري مبتني بر جدايي دين و دولت. ما به انتخابات آزاد، آزادي بيان، آزاديهاي فردي و برابري كامل زن و مرد اعتقاد داريم.
اين است سيماي ايران فردا بعد از سرنگوني حكومت آخوندها به دست مردم و مقاومت ايران.
بنابراين، زمان آن است كه جهان مقاومت مشروع مردم ايران را كه توسط شوراي ملي مقاومت ايران نمايندگي ميشود، به رسميت بشناسد. 
http://www.hambastegimeli.com/home/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen