Freitag, 26. September 2014

ایران: اعدام یک زندانی عقیدتی به اتهام آخوند‌ساخته «فساد فی الارض و بدعت در دین» و «تفسیر متفاوت از قران»!

محسن امیر اصلانی
محسن امیر اصلانی
مقاومت ایران کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر ملل‌متحد و عموم سازمانهای بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر را به محکومیت قاطع اعدام آقای محسن امیر اصلانی یک زندانی عقیدتی به اتهام آخوند‌ساخته ”فساد فی الارض، بدعت در اصول و فروع دین اسلام و تفسیر جدید از قرآن“ فرا می‌خواند و خواستار اتخاذ تصمیمات لازم‌الاجرا علیه اعدامهای فزاینده خودسرانه از سوی فاشیسم دینی حاکم بر ایران است. 

آقای امیر اصلانی 37ساله که از 8سال پیش در زندان به‌سر می‌برد، یک بار به 4سال زندان محکوم شده و سپس این حکم به 2سال و چهار ماه تخفیف پیدا می‌کند، اما سرانجام با پرونده سازیهای بیشتر، سردژخیم جنایتکار، قاضی صلواتی او را به اعدام محکوم می‌کند. 

این اعدام جنایتکارانه در حالیست که رژیم آخوندی و سردمدارانش بالاترین کسانی هستند که با کشتار مردم ایران و از بین بردن سرمایه‌های آنها بیشترین فساد را در روی زمین کرده‌اند و بیشترین بدعت را در اسلام به جای گذاشته‌اند و جنایات فجیع خود را به اسم دین و به نام قران به ثبت داده‌اند. 

رژیم آخوندی با سر دواندن و پاسخهای ضد و نقیض از تحویل جسد این زندانی به خانواده‌اش طفره می‌رود. 

این جنایت در حالی صورت می‌گیرد که این روزها آخوند روحانی که در بین مردم ایران به رئیس‌جمهور اعدام مشهور است و بیش از 1000اعدام را در کارنامه ننگین خود دارد برای بزک کردن چهره این رژیم جنایتکار به نیویورک سفر کرده است. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 
3مهر1393 (25سپتامبر2014)
http://www.mojahedin.org/news/143752

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen