Donnerstag, 25. September 2014

پيامهاي تبريك به مناسبت صدور حكم دادگاه پاريس و پيروزي عدالت و مقاومت

پيامهاي تبريك به مناسبت صدور حكم دادگاه پاريس و پيروزي عدالت و مقاومت

 تاریخ ایجاد در 02 مهر 1393
پيام كميته فرانسوي براي ايران دمكراتيك: پيروزي قضايي تإييدي بر مشروعيت مقاومت
روز سه شنبه 16 سپتامبر، قاضي ضد تروريسم مارك ترويديك بصورت قطعي و نهايي پرونده اي را كه 14 سال پيش بدرخواست تهران، بر عليه مقاومت ايران در فرانسه گشوده شده بود، مختومه اعلام كرد. در فقدان هر گونه مدارك وشواهد در رابطه با تروريسم، كه اتهام آن به سازمان مجاهدين خلق ايران وارد شده بود، دستگاه قضايي فرانسه، پيش از اين در مرحله نخست، اين اتهام را در سال 2011 باطل كرده بود. هم اكنون بار ديگر قضاييه تإييد مي نمايد كه كمترين دليلي در مورد اتهامات در زمينه مالي نيز وجود ندارد.
رژيم ايران، با بهره برداري از سياست مماشات دولت وقت فرانسه، تلاش كرده بود تا دستگاه قضايي فرانسه را كه در آنموقع بخش ضدتروريسم آن تحت رياست قاضي ژان لويي بروگير قرار داشت، با بكارگيري سيلي از گواهان دروغين و اطلاعات جعلي، آلت دست قرار دهد.
اين تصميم،  پيروزي بزرگ مقاومت بر عليه زدوبند، شكست توطئه شيطان سازي و برسميت شناختن مشروعيت مقاومت دمكراتيك در ايران محسوب مي شود.
كميته فرانسوي براي ايران دمكراتيك، اين پيروزي را به خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، و همه اعضاي اين مقاومت ، بويژه به ساكنان مقاوم كمپ ليبرتي تبريك و تهنيت مي گويد.

پيام ميشل ژولي دبيركل بنياد دانيل ميتران- فرانس ليبرته
« در اين ايام خبرهاي خوب كمياب هستند و چنين است كه با يك تابش ناگهاني روشنايي به صحنه، ما اعتماد به نفس خود را باز مي يابيم. زمان آن فرا رسيده بود كه مجاهدين خلق بالاخره در آن مشروعيتي كه دارند برسميت شناخته شوند. بگذاريم كه انحصار شوم تروريسم انزجار انگيز براي همان بنيادگرايان بماند و نبرد مقاومت بر عليه رژيم مذهبي و خودكامه آخوندها  را با هم پي بگيريم».

پيام پير برسي، رئيس حقوق بشر نوين فرانسه: حقوق بشر نوين، در همبستگي با مجاهدين و تماميت مقاومت ايران و مريم رجوي به تصميم قاضي ضدتروريسم مارك ترويديك درود مي فرستد كه بعد از گذشت يازده سال، هر گونه پيگرد قضايي بر عليه اين پناهندگان ايراني را باطل اعلام كرد. سالها قبل، رئيس جمهور فرانسوا ميتران، براي افتخار كشور ما از ورود اين پناهندگان به فرانسه استقبال كرده بود.
حكم منع تعقيب، اهانتي را كه در آنموقع نسبت به اعضاي اين مقاومت صورت گرفته بود و آنها را قرباني يك تهاجم پليسي مفتضح در 17 ژوئن 2003 در مقرشان در اورسوراواز كرده بود، پاك مي كند.
اين تصميم قضايي كه مورد انتظار بود، مي بايستي خط قاطعيت دولت كنوني فرانسه نسبت به ديكتاتوري مذهبي در تهران را تقويت نمايد، چه در زمينه تلاشهايش براي دست يابي به تسليحات اتمي و چه در زمينه حقوق بشر، چرا كه اكنون روشن شده است كه روحاني، كه گفته مي شد يك «ميانه رو» است، به همان اندازه پيشينيانش سركوبگر است.
مبارزه عليه «داعش» درعراق و سوريه هرگز نبايد باعث چشم پوشي نسبت به رژيم ايران به عنوان متحد اصلي بشار اسد يعني ديكتاتور و جلاد خلق سوريه بشود.
http://www.hambastegimeli.com/home

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen