Mittwoch, 24. September 2014

سخنان چند تن از جوانان حامی مقاومت از کشورهای مختلف

سخنان جوانان هوادرار مقاومت
سخنان جوانان هوادرار مقاوم


چند تن از جوانان حامی مقاومت از کشورهای مختلف در این مراسم نکاتی شنیدنی گفتند: 
حنیف اسلاموند از سوئد ضمن معرفی خود و یادآوری پیروزی مقاومت گفت: چرا جهان در این رابطه سکوت پیشه کرده؟ چرا رسانه‌ها ساکتند، چرا سازمان ملل، آمریکا سکوت پیشه کرده‌اند؟ پاسخ این سؤال پیروزی جنبش مقاومت در پایان یک توطئه 11ساله است. پیروزی عدالت باید پایان سیاست مماشات باشد. سیاست کثیفی که جانهای زیادی را قربانی کرده است. اگر با رژیم بنیادگرا مماشات نمی‌شد امروز جهان گرفتار داعش نبود. پیروزی ما تحت رهبری مریم رجوی محقق خواهدشد. 
سعید مشهدی از جوانان ایرانی مقیم هلند در صحبتهای خود گفت مجاهدین خواهان یک اسلام بردبار و مناسبات برابر بین مرد و زن و همه انسانها هستند و این را در مناسباتشان جاری کرده‌اند و کسی نمی‌توانند انکار کند. و این چیزی بود که ما دنبالش بودیم. 
سعید سپس افزود رژیم با زد و بند با دولت فرانسه سعی کرد مجاهدین را از بین ببرد. در داخل سعی کرد با چوبه‌های دار آنان را از بین ببرد. اما موفق نشد. او در خارج نمی‌توانست این کار را بکند سعی کرد با تبلیغات دروغین علیه مجاهدین آنها را از دور خارج کند اما شکست خفت‌باری خورد. 
امیر رفیعی گفت: تمام آروزهای خودم و مردم ستمدیده ایران را مجاهدین می‌بینم. برای پیروزی من یک مجاهد هستم 
نادر اسلامی با تبریک پیروزی و سلام به رهبری مقاومت و مجاهدان لیبرتی گفت: هرگز تسلیم آخوندها نخواهیم شد. 
نادر اسلامی خطاب به خامنه‌ای گفت هر ویروسی بسازید ما آنتی ویروسش را می‌سازیم. من افتخار می‌کنم یک مجاهد باشم. 
سارا ستوده مرام هم گفت افتخار می‌کنم یک مجاهد باشم چون این تنها راه پیروزی است. 
سپیده هم گفت من یک مجاهدم 
محمد سلیمانی نیز گفت افتخار می‌کنم عضوی از خانواده مجاهدین هستم. 
سروش ابوطالبی هم پیروزی مقاومت را تبریک گفت و تأکید کرد تا سرنگونی رژیم پایداری می‌کنیم.
http://www.mojahedin.org/news/143701

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen