Donnerstag, 27. November 2014

تأکید خامنه‌ای بر زهرخوران اتمی: باتمدید مذاکرات هسته‌یی مخالف نیستم

خامنه ای -رفسنجانی

ولی‌فقیه ارتجاع چند روز پس از شکست مذاکرات وین و تمدید هفت ماهه آن گفت:
«مسأله ما با آمریکا مسأله استکباره آمریکاییست، مستکبرند، متکبرند، زورگویند، زیاده‌طلبند، همین حرفهایی که این چند روز زدند شما ببینید، سر همین مذاکرات هسته‌ای، حالا چند ماه مذاکره کردن و حالا تمدید کردند و آنها شروع کردن مثل همیشه حرف زدن خوب حالا بنده دو سه جمله در این زمینه‌ها عرض کنم، اولاً بنده با تمدید مذاکرات مخالف نیستم هم‌چنان‌که و به همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودم، با اصل مذاکره هم ما مخالفت نکردیم دلیلش رو هم برای مردم بیان کردیم. بنده در سخنرانی دلائل این رو هم گفتم، حالا هم با تمدید مذاکرات مخالفت نمی‌کنیم، این رو هم در کنارش عرض بکنم هیأت مذاکره‌کننده ما پر تلاش و جدی هستند، ... نه با جدیت با منطق با دلسوزی دارند کار می‌کنند و منطقی هم عمل می‌کنند برخلاف طرف مقابل.

طرف مقابل عمدتاً آمریکا هر روز یک حرفی میزنه در مجلس خصوصی و در نامه پراکنی یک جور حرف می‌زنند، در محضر عموم و در اظهارات عمومی شون یک جور دیگه حرف می‌زنند».

خامنه‌ای در سخنان امروز خود در جمع مزدوران بسیجی به رفسنجانی تحت عنوان افراد بی‌بصیرت به‌شدت حمله کرد. تلویزیون رژیم که این سخنان را نقل می‌کرد گفت:
«رهبر انقلاب نبود بصیرت را زمینه‌ساز گرفتار شدن در شبهات، نادانیها و کج فهمی‌ها دانستند و خاطرنشان کردند: کسانی که بصیرت ندارند، همانند بیچارگانی که در فتنه 88 گرفتار شدند، در فضایی غبارآلود حرکت و عمل می‌کنند و به همین علت چه بسا به دشمن کمک کنند و دوست را هدف حمله قرار دهند... . برخی افراد، در دوران مبارزات قبل از انقلاب، و در سه دهه اخیر با احساس مسئولیت اما بدون بصیرت اقداماتی کردند که در نهایت به ضرر نهضت امام و انقلاب و کشور تمام شد.

وی اشاره به تأکیدهای مکرر خود در جریان فتنه سال 88 بر موضوع بصیرت، گفتند: در همان ایام برخی از تکرار موضوع بصیرت، ناراحت شدند اما من باز هم بر بصیرت تأکید می‌کنم، زیرا هرچه انگیزه و مسئولیت انسان بیشتر باشد ولی بصیرت نباشد، خطر بیشتر است و به این چنین فردی هیچ اطمینانی نیست. افرادی که سخنان امام را درک نکردند، در برخی مقاطع خطاهایی فاحش مرتکب شدند».
http://www.mojahedin.org/news/146540

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen