Sonntag, 16. November 2014

سرقت شمار زیادی از خودروهای اشرف با ۵۰ کمرشکن و چپاول ۱۰ انبار بزرگ توسط نهاد امنیت ملی عراق و تروریستهای حکومتی بدر

سرقت خودروهاى اشرف با كمرشكن
سرقت خودروهاى اشرف با كمرشك
از تیرماه گذشته که مالکی کمپ اشرف را برای تجمع تروریستهای شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران تحویل هادی عامری، فرمانده تروریستهای بدر داد، سرقت و چپاول اموال اشرف توسط نهاد امنیت ملی به‌ریاست فالح فیاض عامری و استخبارات که به‌طور رسمی مسئول نگهداری این اموال هستند و مزدوران بدر در ابعاد بسیار گسترده‌تر از قبل ادامه یافت.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی در روز 2مرداد93 (24ژوییه 2014) اعلام کرد در تیر ماه (ژوییه) به دستور هادی عامری 400 جیپ لندکروز از اشرف به سرقت برده شده است تا برای راه‌اندازی مجدد لشکرهای بدر به‌کار گرفته شوند.

هادی عامری که پسر عموی فالح فیاض است، در هفته‌های اخیر بار دیگر مزدوران در اشرف را موظف کرده است برای تکمیل نیازهای واحدهای جدید شبه‌نظامیان تروریست که به دستور قاسم سلیمانی، سرکرده نیروی تروریستی قدس تشکیل شده است، شمار بیشتری از خودروهای اشرف را به سرقت ببرند

در همین رابطه در روز 9آبان (31اکتبر) یک گروه از افراد امنیت ملی به همراه تعدادی از مزدوران با سوء‌استفاده از ایام محرم، زیر عنوان حفاظت عتبات مقدسه عباسیه با حدود 50کمرشکن به اشرف رفته و خودروهای مختلف از جمله جیپ لندکروز، تانکرهای آب، لودر و دیگر ماشین‌آلات مهندسی را بار زدند.

در روز 16آبان 7 دستگاه از این کمرشکن ها که روی آنها هفت لندکروز و هفت تانکر آب رسانی سوار بود، به بغداد منتقل شدند.

در روز 18آبان 26 دستگاه کمرشکن که روی هر کدام 2 آیفا بار زده شده بود، به‌صورت ستون از اشرف به سمت بغداد حرکت کردند‌. تروریستهای بدر حفاظت و هدایت این ستون را برای تحویل دادن به شبه‌نظامیان تروریست به عهده داشتند.

در همان روز عناصر ارگان امنیت ملی و استخبارات با هفت کمرشکن دیگر 14 خودرو را زیر عنوان این‌که می‌خواهند به حرم حضرت عباس به کربلا ببرند از اشرف خارج نمودند.

در روز 19آبان 8 دستگاه خودروی ساکنان در اشرف شامل 4 خودروی جیپ و 2 لندکروز که روی تریلی بار زده شده بود، همچنین یک دستگاه کامیون سالم که یک کامیون خراب را نیز یدک می‌کشید توسط نفرات امنیت ملی و استخبارات به سرقت برده و به بغداد منتقل شدند.

علاوه بر خودروها همزمان مزدوران به محل انبارهای بزرگ در اشرف رفته قفلهای ده انبار بزرگ از 30 انبار را شکسته و اموال آن را به غارت بردند. هر یک از این انبارها در سپتامبر 2013 و قبل از این‌که آخرین گروه از ساکنان اشرف را ترک کند، در حضور نمایندگان ملل‌متحد قفل و مهر و موم شده بود. هر یک از انبارها سه قفل دارد که کلید یکی از آنها دست ساکنان، دیگری دست یونامی و سومی دست دولت عراق است.

کمی پیشتر در روز 11مهر93 (3اکتبر 2014) نیز به دستور هادی عامری فرمانده سازمان بدر، برخی از ترانسهای برق کمپ اشرف به سرقت برده شدند. این ترانسها از سوی ساکنان خریداری شده و جزو اموال آنها محسوب می‌شود.

برای سرقت اموال اشرف بین ارگانهای مختلف حکومتی رقابت شدیدی وجود دارد و بعضاً کار آنها به مشاجره می‌کشد. در روز 20آبان، سرهنگ خیری که از سوی سرلشکر جمیل فرمانده جنایتکار پلیس دیالی، به مدیریت پلیس شهر عظیم منصوب شده، با شماری از نیروهای تحت امرش به اشرف رفت و 9خودروی ساکنان شامل یک لیفتراک، دو آیفای اتاق دار، دو لندکروز و یک لودر و یک خودرو سوپرفیلی رنگ و یک خودرو آویلون فیلی رنگ را بار زد تا به سرقت ببرد. هنگام خروج از اشرف بین عقید خیری و شیخ حسن، نماینده استخبارات و ارگان امنیت ملی در اشرف مشاجره پیش آمد و شیخ حسن تحت این عنوان که اینها اموال امنیت ملی است از خروج آنها جلوگیری کرد.

این سرقت سیستماتیک در حالی است که طرح مشترک یونامی و سفارت آمریکا برای تخلیه اشرف در روز 5سپتامبر 2013 که آخرین گروه از ساکنان بر اساس آن اشرف را ترک کردند، تصریح می‌کند: «دولت عراق به ساکنان اجازه فروش اموالشان در هر زمانی را خواهد داد» و «صورت برداری از اموال ساکنان در حضور سازمان ملل را بازنگری خواهد کرد» و «کلیه اموال اشرف را حفاظت و ضمانت خواهد کرد».

خانم الیزابت جونز، معاون وقت وزیر خارجه آمریکا برای امور خاورمیانه، در نامه به خانم مریم رجوی در روز 6سپتامبر 2013در عین حمایت از طرح فوق، نوشت که اگر ساکنان این طرح را قبول کنند، «سازمان ملل به فراهم کردن حفاظت از اموال در اشرف از طریق بکارگیری یک شرکت حفاظتی محلی مورد اعتماد کمک خواهد نمود. سفارت آمریکا تمامی‌ توان خود را برای حمایت از این تلاشها به‌کار خواهد بست». اما در عمل هیچ‌یک از این موارد به اجرا در نیآمد و تلاش ساکنان برای استخدام شرکتهای خصوصی برای حفاظت از اموال اشرف نیز بی‌نتیجه بود.

در این فاصله ساکنان نتوانسته‌اند حتی یک دلار از اموال خود را به فروش برسانند و بیش از 75تاجر عراقی که برای عقد قرار داد با ساکنان به‌منظور خرید اموال اشرف به لیبرتی مراجعه کرده بودند اجازه ورود به لیبرتی نیافتند و برخی از آنها با ضرب و شتم و اهانت بازگردانده شدند. در همه موارد اسامی و مشخصات تاجران و زمان مراجعه آنها به لیبرتی با جزییات از چند روز قبل در اختیار دولت عراق و یونامی قرار گرفته و با هیچ مخالفتی مواجه نشده بود.

مقاومت ایران بار دیگر توجه دولت آمریکا و ملل‌متحد به‌ویژه اجلاس 18نوامبر شورای امنیت ملل‌متحددرباره عراق را به سرقت سیستماتیک و کلان اموال ساکنان در اشرف که نقض همه توافقات سه جانبه و چهارجانبه بین ساکنان، دولت عراق، دولت آمریکا و ملل‌متحد است، جلب نموده و خواهان اقدام فوری شورای امنیت و دولت آمریکا برای جلوگیری از ادامه سرقت این اموال و برگرداندن اموال مسروقه و فراهم کردن ترتیباتی است که اموال ساکنان از طریق نماینده قانونی آنها سناتور توریسلی به فروش برسد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
24آبان 1303 (15نوامبر 2014)
http://www.mojahedin.org/news/146003/

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen